HV71fans.se

Well, vi behöver ställas till svars hela tiden, vi är glada amatörer :wink:

3 gillningar

FTFY

6 gillningar

det har dykt upp nån jävla robot på sidan???
Vad händer? Roboapocalyps?

1 gillning

Inte för mig. Det kanske bara det är för betrodda? Eller så är det bara för er som som i själva verket är robotar?

1 gillning

Inga robotar här inte.

1 gillning

Det dyker bara upp robotar på dom som blir övervakade :smirking_face:

2 gillningar

Det var tydligen ett mods-verktyg som dykt upp. Jag är fortsatt skeptisk och gräver bunker…

1 gillning

Glöm inte att damma av din foliehatt!

3 gillningar

Finns det någon statistik kring premiärveckan här på forumet? Tänker exempelvis besökare, antal inlägg etc. Känns som att det är bra tryck.

Förresten, missade inte regeringen HV-forumet i den där kulturkanonen? :star_struck:

5 gillningar

Jag kan lösa det.

1 gillning

Sommaren 2024:

Sommaren 2025:

Notera att andra stapeldiagramet går till 250 000, det första bara till 200 000

7 gillningar

Inlägg månaden runt seriestart 2024:

Inlägg senaste månaden 2025:

Här är det massiv skillnad i maxvärden för staplarna.

3 gillningar

Intressant att det är en så stor andel som inte är inloggade.

Hoho, Björn, är du här??

2 gillningar

Så har det varit under alla år. Andelen inloggade har gått upp lite efter införandet av nya plattformen

Räknar den fortfarande folk som inloggade vid hög belastning?? Tänker på att man ibland får ett meddelande om att allt visas på samma sätt som för ej inloggade vid hög belastning.

Jag vet inte. Jag är inte säker på att någon nekas tillgång. Jag tror det är något som triggas automatiskt som någon typ av indikation. Jag skall rota i det framgent.

Hmmm … de här tomma annonserna som dyker upp som stora vita blaffor överallt verkar vara något nytt. Är det något som ska vara här eller är det något som hänt vid någon uppdatering?

6 gillningar

Ja, man kan väl säga att de är extremt ivägen för läsning på forumet. Men subliminalt inlindat känner jag mig nu förargad på färgen kritvitt och kommer säkert välja toksvart färg nästa gång det är dags att måla så kanske effektiva annonser ändå av svarta färghandlarn ?

Täcker mer än halva skärmen och dessutom i flera instanser för varje sidladdning:

Rättelse: de finns i nästan oändlig utsträckning eftersom de kommer instoppade som snödimma eller en helt omålad försvarszon mellan vart femte inlägg i trådarna.

1 gillning

vafan???

jag kan inte se dem?

kör ni telefrunk eller desktop?