Jag hade annonserna på mobilen men nu är dom borta igen.
Såg också annonsen på morgonen vilket blev nackskott för Chrome som standardwebbläsare i nallen. Med Brave finns blockeras allt sådant.
Safari på sk telefon - men nu är de borta igen. En kosmisk kommersiell temporär störning bara.
Det var jag som satt och lekte med olika plugins igårkväll, ville testa hur de funkade. Jag såg absolut inget, så jag trodde att det inte funkade. Men jag körde desktop.
Nu är pluginen av-aktiverad, så om ni refreshar så bör det vara borta.
Ändå jävligt uppfriskande. Har haft många andra saker att vara arg på de senaste dagarna (som ett visst hockeylag).
Den här morgonen har fokus legat på färgen vit.
Avgå vitt! Du är helt meningslös!
#vittout
Ah det var ett smart och schyst drag, att få oss fokusera på nåt annat för en stund. Avledande. Mer sånt! ![]()
Spännande. När jag i brave navigerar till hv71fans.se så directar den till old.hv71fans.se. Vilken blast from the past alltså.
Jag behövde styra om lite i hur vi redirectar från gamla till nya, man kan behöva rensa cache i webbläsaren för att den nya redirecten ska kicka in.
Stakkes sista besvärjelse lades, visar det sig, på forumet ![]()
Är det nåt med min telefon eller iOS, sen igår ser det ut så här när man skriver… hopplöst. Alltså texten ligger utanför bild
Jag skulle tro att det ligger på din webbläsare, vår senaste uppdatering av plattformen var i slutet på förra eller början av denna veckan. Men hade såklart varit bra med feedback från fler som kör iOS och kan testa.
Samma problem uppstår här emellanåt. Försvinner dock när jag uppdaterar sidan.
Det dyker upp på min telefrunk oxå,
Man får klicka en extra gång för att skiten skall funka. Det har varit så ett tag.
Samma här. Samt att texten laggar.
Detta är troligen ett plattformsproblem och inget vi kan fixa med egna inställningar. Få se om det kommer en uppdatering.
Öppna upp en Patreon eller nåt istället. Pallar verkligen inte reklam. Inte nu ![]()
Får ingen reklam i min, men det där var ju passande reklam.