Fuck me…
Jaha, reklam incomming.
Men, detta är inte random. Låt mig sammanfatta tankarna i ett inlägg. Hold on. Incomming.
Fuck me…
Jaha, reklam incomming.
Men, detta är inte random. Låt mig sammanfatta tankarna i ett inlägg. Hold on. Incomming.
Fy farao. Dags att byta plattform ![]()
edit: Det var visst medvetet, oughf
hahahha
detta är ett test.
Vi kommer att se till att detta landar väl. Feedback mottas med glädje.
Endast psykologreklam, reklam för pizzerior och ölbärs som diskuteras i trådarna och smärtstillande/ångestdämpande? ![]()
Fast de som inte håller med “konsensus” i en fråga behövs också för att tvinga majoriteten i frågan att slipa sina analyser. Forumet blir inte så bra och korrekt som det är utan friktion.
Det som är lite olyckligt i sådana tillfällena är att jag tror att de som känner sig lite trötta och less på konsensus i frågan kanske inte alltid har ork att vara så välartikulerande givet den massiva flodvägen av inlägg. Ibland kanske det bara är är ett uttryck för “kan vi bara chilla lite och inte ta detta på så dödligt allvar?”
Den 25 september 2025 var datumet det gick att se hur forumet kollektivt liksom bara … tja det sa liksom bara plupp i huvudet.

Sedan några dagar tillbaka står det varje gång jag går in att “en offlinekopia av sidan visas”. (Läser alltid via telefonen)
Trycker man på någon av rubrikerna så landar man in i diskussioner från 12 juni i år.
Laddar jag om sidan kommer jag till dagens datum och allt funkar som det ska. Har provat logga in och ut, men samma sak.
Någon som har samma? Någon som har en idé om vad som felas?
Skumt. Spontant skulle jag gissa på att det är något vajsing med din webbläsare. Skulle du kunna testa att rensa cachen och se om det hjälper?
Tack! Det gjorde susen.
Vad skulle det kosta att smida/snida/gjuta/3D-printa en banan i HV-färger som man ger till bäst på banan efter säsongen?
Bra fråga.
Vem har kontakter i 3D-print-världen? Det finns ett uppstartsföretag i Jönnet som har investmentstöd från silicon valley… har glömt namnet, men jag träffade en sådan investmentsnubbe på väg till jönnet under en av mina affärsresor… jag tipsade on HV och match samma kväll, då han var från Minnesota och stort hockeyfan. Hoppas han inte gick, för vi torskade den matchen ![]()
Gjuteri skolan vid ED skulle säkert kunna gjuta en banan i någon legering.
Bananer i pyjamas håller på Håå Vee blååå
Lär ju bli copyright-strike på den från både B1 & B2 i bananer i pyjamas ![]()
Jaja, man får väl justera ansiktet lite grann ![]()
Ok. Vi har en leverantör.
Nu utlyser jag en designtävling.
Den som skickar in ett förslag som är AI-genererat blir bannlyst. Just saying…
Här kommer mitt förslag.
har ritat på mobilen på en buss efter förmåga men tycker att det illustrerar ambitionen.
Beskrivning:
En banan i tydligt uppåtböjd kurva i guld-gul nyans på en solid platå i HV-mörkblå. Framsidan pryds med en etikett i mässing med texten ”Bäst på banan 2025/2026 - framröstad av medlemmarna på HV71fans.se” ingraverat.
Grym talang!!!