Legit fan snygg!!! Kan nästan redan nu utse vinnare! ![]()
Skills! Tror det är du som är bäst på banan ![]()
Mycket fin. Som en fusion mellan en banan och guldpucken. Gillart!
Efterlyser förmågan att byta användarnamn en gång om året (med visad historik på namn)
Inget jolly kvar.
Vad blir det nya namnet?
Mollanhollan?
Vet inte - Det är inte roligt att tänka igenom inlägg i affekt, tar ut hela syftet.
Är det fler än jag som har problem med att talstrecket eller vad det heter är på en eller två rader längre ner när man ska skriva enkel ändra något. Detta på iPhone, Safari och senaste iOS.
Ja. Det är ett av problemen. Sen försvinner texten ibland samt att det laggar när man skriver. Har varit så för mig i flera veckor men vet inte vad det beror på.
Hmm, detta har jag inte upplevt, däremot händer det ibland att en “banner” från botten, med fram-bak-knappar flyter omkring lite överallt.
Detta på iPhone skall tilläggas, där jag gjort en app genom Chrome.
Kan du screendumpa?
Grymt, men jag saknar förslag från fler skribenter. Jag är säker på att det finns gott om konstnärliga ådror här… kliv fram.
I mitt huvud har jag hela tiden sett något i den här stilen.
Jag kan absolut inte rita så bilden är knyckt.
Snyggt! Mina skills på att rita överträffas av min treårige son, så jag är inte kapabel till att bidra grafiskt, men jag gillar verkligen ditt förslag.
Skulle man kunna göra den ännu mer hockeyinspirerad genom att göra basen till en puck?
eller så gör man en rink runt bananen?
Skumt. Vi uppdaterar plattformen så fort det kommer nya versioner, förhoppningsvis är detta något som försvinner nästa ggn.
På min arbetsplats skickas det ut akut-sms när systemen ligger nere. När kommer detta för hv71fans.se? Det skapar ju panik! ![]()