HV71fans.se

Så länge denna looser står kvar i båset måste det vara vår supporterliga rättighet att skriva vad vi vill.

Vill vi hylla, så gör vi det.
Vill vi gnälla, så gör vi det.
Vill vi föra fram något konstruktivt, så gör vi det.

Men snälla, låt oss tycka, tänka och skriva precis vad vi vill. Det är så lätt att ta en sådan sak för given.

2 gillningar

Men att endast skriva “Avgå” hela tiden utan någon som helst motivering känns ganska meningslöst.

4 gillningar

Ja det var min poäng. Baitad med 42 nya inlägg som alla är “avgå” i någon form.

4 gillningar

Det behövs ingen motivering längre.
Som sagt, man behöver inte läsa i alla trådar. Allt (som vi själva hinner se eller flaggas) som är över gränsen raderas av moderatorer.

Tipsar mig själv om att inte läsa tråden innan det kommer över 200 nya inlägg på samma dag. Då behövs det iofs inte läsas heller.

Då vet man å skumpan åker fram.

2 gillningar

Det är en åsikt, vad är problemet?

Spelar det någon roll?

Det är ungefär lika kreativt och verkningsfullt som att gång efter annan och vid varje besök ställa sig och skrika “GURKA” framför grönsaksdisken på Ica.

7 gillningar

Vilket tack och lov är tillåtet i vårt land, osäker på hur det är i Iran…

Tillåtet, men öppet för kritik, som sig bör.

Att börja snacka om repade skivor och rundgång blir enligt mitt tycke kontraproduktivt. Tror ingen menar att man ska tysta åsikter. Men det är risken när man ber folk att “höja” nivån eller mods om att “stänga tråden”

Tystnad är det värsta som kan hända nu. Den som vinner på tystnaden är Blomman och de sportsligt ansvariga.

Så låt folk skriva vad de vill, skit i att läsa om man tycker det blir tjatigt och så löser mods resten.

5 gillningar

Är det en skillnad på att kritisera vad någon säger, dvs vara nyfiken och diskutera innehållet, och att kritisera att någon säger något?

Men har ni har tryckt mycket på en ”hög kvalité” på forumet. Rimmar detta då väl?

1 gillning

Här handlar det nog bara om att vissa blir trötta på en tvåstavig retorik. Inte värre än så. Vill man skriva avgå varje dag får man naturligtvis göra det. Finns inget som hindrar. Förutom lite spridd kritik på ett litet forum vigt åt oss tröstlöst drabbade.

1 gillning

Men nu var det ju önskemål om att låsa tråden jag reagerade på…

Förläng

2 gillningar

Det är inget jag har propagerat för. Trådar är väl till för att låsas när ämnet är förbi och utagerat och där är vi ju inte än.

1 gillning

Det är en åsikt, absolut. Men när man publicerar det för hudrasjuttioelfte gången av samma person så tröttnar man lite. Även om det är lagligt osv. Men du kanske inte förstår det?

Gurka!

1 gillning

Zucchini!