“Blanda inte in mig i vårt förhållande…” ![]()
Och där har vi supportrar en viktig roll. ![]()
![]()
![]()
OM vi förlorar och Malmö och Modo vinner. Då måste väl även Lindbom och laget inse att det blir kval. Då kan man ju knappt teoretiskt ens klara ta sig förbi nått av lagen ovanför.
X
Om mindre än en timme kan vi nog byta ut X mot HV.
Bedrövligt och sorgligt, men kanske väntat, inte nu men med tanke på vad HV valde att gå in med
Man undrar hur de inblandade mår/tänker.
Inte alls, det är nog för mycket att ta in. Dem tror inte att det är sant att guldet blev till sand.
Du är verkligen som ett levande ljus i ett kolsvart mörker! ![]()
HV som tar typ 1 poäng per match, även nu mot slutet (när man skulle “jaga”), måste ta IN 2 poäng per match mot Malmö - det går förstås inte .
Vila upp trötta/slitna/skadade spelare och satsa att vara bra till kvalet mot Oskarshamn !
Hv saknar allt vad instinkt heter.
Var ska vi hitta den om den inte synts till på hela säsongen?
Det är så jäkla lättläst och fantasilöst spel. Ingen vill nåt alls. Börjar tro att vi åker ut i kvalet.
Tror att det går till 7 matcher. Väl i den sjunde kommer Oskarshamn få fira i HG.
Usch, vill inte tänka tanken ens
Så då var det klart
Klirr i kassan blir det med kval till nästa års 75 miljonersbygge
7:e avgörande. Sportsliga utgången är sekundär
Inget är klart för Lindbom!
98,5% klart med kval för HV !
X == HV71 nough said!
Som jag skrev i matchtråden. Kanske dagens insats var ett tecken på att spelarna åtminstone gett upp. Kvalet var klart efter förra omgången.
Är så fallet kan i alla fall jag acceptera en torsk. För det är nu och framåt det gäller. Då kan jag köpa att spelarna genomgår en sorgeprocess.
Nu fem matcher på sig att vässa formen och ladda inför det som komma skall.
Minuset just nu. Laget känns precis lika själlöst som laget som åkte ur 20/21. Jag undrar om vissa av spelarna faktiskt bryr sig…