Kvalmatch 6: HV71 - MoDo Hockey

Jag förstår, jag försökte skoja till det bara :slightly_smiling_face:

I förrgår satt jag i bilen mellan Laholm och Jönköping och missade mer än halva matchen. Då vann de ju.
Jag kan göra mycket för att HV ska vinna ikväll, men där går fan gränsen.

4 gillningar

Åk bara, ÅÅÅÅKK!!!

1 gillning

Sitter med HV tröjan på - passerar Linköping. Grått, trist, skortstenar, luktar illa. Oavsett hur det går ikväll så tar jag med mig att jag aldrig behöver hålla på cluben. Det gör att lite av nerverna försvinner, en liten (väldigt liten) känsla av lugn infinner sig. Det kunde varit värre.

Nu tar vi Modo ikväll av bara farten.

6:17 till nersläpp.

SLÄPP PUCKEN!

13 gillningar

Vi är lika, kan heller inte låta bli. :smiley:

1 gillning

Å jisses vilken dunder jinx :smiley:

Jag tyar inte mer!

Avsluta den här jävla skitsäsongen och ut med mOdOröfvarna! KÖR!

11 gillningar

Aah, jag får inte kolla på matchen “med intresse” utan bara ha den på i bakgrunden. (För så viktigt är det ju inte…)

Och dricka folköl

För fan Engsund INGEN femma på dig idag, håll dig på linjen!

GASA

2 gillningar

Drömde om dagens match inatt. Vi förlorade på straffar efter att Ang satt första. Att vi förlorar på straffar känns ju inte alltför troligt men ofta när jag drömmer om en förlust så brukar det betyda vinst. Hoppas att så är fallet även idag och att den här katastrofala säsongen avslutas ikväll.

Forza Håve!

4 gillningar

Har ändå varit förvånansvärt bra på att hålla nerverna i schakt fram tills någon timme innan matchstart under det här kvalet från helvetet men idag är ta mig fan ren och skär tortyr rakt igenom.

1 gillning

Nyckeln blir att inte bli för passivt reaktiva. Släpps handbromsen ikväll så är det klart :+1: (no jinx intended)

Kör vi!! Inga krussiduller ikväll… Bara vinn

Alkoholfri!

Skulle vara straff på övertid.

1 gillning

14:42…suck

14:43…

14:44

14:45

Nu vet jag hur lång tid det tar innan ljuset släcks på toa…

5 gillningar