Schlutt?
Snart droppas laguppställningen. Måtte Forsberg vara med i en kedja och Stakke på läktaren. Gärna även Träff på isen men det är väl att begära mirakel från Lindbom.
Denna spelades alltid för i pausen innan man började med hv låtar
Skönt att det tar slut idag. Hoppas att ni andra inte känner en för stor ångest… utgången av matchen blir den samma oavsett ångest eller lugn.
Och framåt med dragna svärd nu för helvete Håve.
Oskarshamn…Oskarshamn…hmmmm
Har man överhuvudtaget funderat på Oskarshamn mer än rent flyktigt genom åren? Något om kärnkraft… Kanske en resa till Gotland… Detta känns helt absurt när jag sitter här med endast hundarna som sällskap och två urdruckna burkar. Jag går fan och duschar…
Gillar Old Ox men då håller man inte tills sista perioden om man dricker i din takt
Känns oseriös! tre målvakter?
Kan vi inte vänta på att HV går ut med den officiella uppställningen? Har ju blivit frågetecken om målvakterna inför varje match med det här.
Nä Diabolics gillar dessa uppställningar.
Men jag lovar sista för säsongen!
Pissuppställning. Lindbom fegar som fan om swehockey’s uppställning stämmer. Varför två extra forwards och ingen extra back? Och Stakke?..
Med det sagt kommer jag skratta högt om det sitter två ombytta målvakter på bänken.
Kunde säkrat upp och satt Bosse Ahl som fjärde målvakt utifall att.
Toni Andersson!!!
Jag kan ta en pos med, istället för stakke, har inte börjat öla än. kanske hinner till Garden om jag åker nu.
Foppa är med på bänken iaf. Det känns bra han lär få speltid.
Tråkig uttagning. Jävla feg coach vi har.
Brännström Borgy AP
Lenc Shore Foppa
Hur svårt ska det va?
Tredjekedjan de ställer upp med är helt bedrövlig. Ingen av dessa spelare borde spela idag. De har varit helt bedrövliga alla dessa tre forwards i år. Håller fjärdelinan högre. Tror ingen av dom är kvar nästa år om vi håller oss kvar. Hoppas de motbevisar mig! Stål-Lyrenäs hade verkligen behövts idag. Synd att han inte verkar komma till spel. Idag måste alla vara påkopplade, inga dumma utvisningar. Spelar de flesta spelare på topp så vinner vi de här!