Lagbygget 23/24

Vilka är bröderna Strandberg? Måste varit före min tid, och då har jag följt HV väldigt länge…

1 gillning

Sandberg.

Sedan har du fel. Filip hade sin poängbästa säsong i vår fina tröja. Han var en av få som klev av den säsongen med full respekt. Han kämpade som ett djur vilket inte kan sägas om personer som tjock-holma. Store-brorsan gjorde dock en slät figur.

Att ställa sig tveksam till svampen är ok, men man får nog ha lite mer sansad analys än det ovan för att få något medhåll. Dessutom behöver man motivera varför en forward i en SM-finalist som lirar i första linan samt första PP, med ett dokumenterat HV-hjärta, inte skulle passa i vårt lagbygge?

5 gillningar

Ursäkta , Sandberg ska det vara :relieved: tycker han har varit helt ok i Skellefteå i år

Men likväl en spelare som konkurrerar ut alla utom AP och Isac i dagens lagbygge.

1 gillning

Lugnt, ett r kan leta sig in. Dessutom: vi ville ju ha in “basse” strandberg hit när vi hamnade i HA. :wink:

Ett inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Silly season: Seriösa rykten 23/24

Kan du på något säga om vi kommer bli VÄLDIGT tillfredsställda eller bara tillfredsställda?

1 gillning

Sandberg var det ja. Visst han var bra 2017. Men inte efter det. Vill inte ha tillbaka honom.

1 gillning

Värva Växjös försvar så går det skitbra :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 gillning

Joel Persson :+1:

Försvaret ser ju redan nu ut bli top i SHL inte minsta orolig över det, det är centrarna som måste vara ruskigt bra!

1 gillning

Är Shore klar?

du vet väll att de är en viss Rahm som är backcoach i växjö?

Han gör ett jävligt bra jobb

Som jag förstod det så är det 2 nya centrar klara så kan nog räkna bort han…

Jag vill som sagt se en ny Jämtin/Ledin i HV! Fan att Sylvegård inte kunde värvas

1 gillning

verka bli tikka som tar de där

Så Tikka är en RetsTikka?? :blush:

4 gillningar

Tikka är ju en av de centrarna så vete fan om ja kallar de klass. Han känns verkligen halvbra.

2 gillningar

Det handlar ibland inte bara om klass utan kämparglöd och att få motståndarna att se rött. Ta fajten med tacklingar och tjuvnyp. HV har inget sådant. Helt menlöst.
Ni som var med på tiden när Jämtin och Ledin var i farten vet vad jag menar och det var kul att se hockey då!

1 gillning