Silly season: Seriösa rykten 23/24

Ett inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Tråden om #17 Isac Brännström

Står också att Davos är intresserade av Pilutten

Ett inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Seriösa rykten 21/22: Diskussioner

Strandell är klar.

Känner mig rätt lugn med sillyn efter idag. Fick höra från säkert håll att en 1:a och en 2:a center av klass är klara. Seppälä är klar och en toppback till ska in. Sen vill man även behålla Sam.

Mod får gärna skicka pm ang källa :slightly_smiling_face:

(mods anmärkning: enligt PM trovärdig källa)

17 gillningar

3 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Tråden om HV71

Hört från en ”källa” att Manninen är på tapeten som 1c. Hur säker denna källan är håller jag osagt, men det är en fantastisk spelare :+1:

11 gillningar

Påminner alla om att kolla reglerna för denna tråd. Längst upp.

1 gillning

Välkommen hem Johan! Det här kommer bli bra.

6 gillningar

4 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Seriösa rykten 23/24: Diskussioner

3 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Seriösa rykten 23/24: Diskussioner

Lyssnar på Sanny och Svensson.
Henrik Borgström är en done deal till HV71.

Samt att man överväger att gå med Ortio och någon av -05 målvakterna. Erliden?

5 gillningar

seriöst rykte

Kom ihåg vad som gäller i denna tråd. Endast seriösa rykten. Vet man inte om ens rykte är seriöst, skicka PM till någon av moderatorerna.

Dessutom, nu skall det inte gå att skriva i denna tråd utan att starta tråden med orden “seriöst rykte”.

2 gillningar

seriöst rykte

9 gillningar

Bör väl vara seriöst rykte detta?
Välkommen tillbaka Simon! :white_heart::yellow_heart::blue_heart:

1 gillning

(kanske passar bättre in i diskussioner kom jag på)

Sades ju länge vara klar för Rögle, frågan är varför det inte blev av…

En källa som brukar ha rätt, så ett seriöst rykte med andra ord.

4 gillningar

Spelaren som jag tjatat om i nån månad nu… Han hade varit spännande värvning faktiskt. Så vi får la se om de är ett seriöst rykte.

1 gillning

seriöst rykte! Fransson skall lånas ut till en allsvensk klubb för att kunna jobba sig in i HV71 via den vägen, få speltid.

2 gillningar