Det enda som skrevs om Hv var att två ”experter” hade med Hv-spelare i sin toppfemma av nyförvärv, där en hade med Seppälä och en hade med Strålman. Och en ”expert” nämnde Brännström som lite flopprisk då många kanske förväntar sig att han ska ta ett steg i produktion som han aldrig egentligen visat.
Blir kul o se när Brännström motbevisar de. Tror hårt på honom.
Såg denna bild på Brännström.
Får mig att fundera ett varv på om han verkligen skött försäsongens träning och kost till 100%.
Kan vara vinkeln som ljuger med såklart.
De är vinkeln mycket men sen är de inte alltid alla som är slimmade. Isac har alltid varit i topp i löpning och tränar stenhårt.
tror de uppdaterar här varje vecka med istiderna
Ja det är väl som på bussen, man ska låta de gamla sitta
Såg också den. Sen såg jag min egen fysik, och valde att inte posta något inlägg
Edit: titta på Phil Kessel. Tre SC, men äter mest korv och har det allmänt gött.
Varför skulle han inte gjort det? Är ju långt ifrån alla shl spelare som springer runt med ett sexpack om man säger så. Vet inte sitta lägga ut bilder så sen kommentera andra kroppar, känns bara riktigt lågt.
Tror Nubben tänkte helt rätt som lyckades lösa det med Kalle. Riktigt solid back
Tar till mig av kritiken. Det var verkligen inte meningen att framstå som att jag skulle se ner på någon.
Var onödigt av mig att spekulera pga 1 bild och lägga ut.
Jag har såklart ingen aning huruvida han skött sommarträningen.
Blev bara lite nojig(förmodligen helt i onödan)
Är nog lite skadad av spelare som senaste åren fuskat med fysen och därav behöver träna i fatt vilket ökat riskerna för skador m.m
Tedenby kom märkbart ur form till föregående säsong och det påverkade hela säsongen.
Axel Holmström samma sak för några år sedan.
Brännström har varit med o kört med laget sen tidigt in på sommaren.
Och jag kan lova dig att han är nog top 5 i truppen på tester som har med uthållighet och göra. En jävel på löpning och kondition.
Tack för infon
De är lungt, det blev fel och ja kanske tolkade det väldigt negativt med. Its cool!
Skulle man inte kunna ta en gruppbild på forumets medlemmar med bar överkropp? Skulle säkert bidra till ökad ödmjukhet!
Det är nog bara vinkeln och tippar på att han kör med kreatin monohydrat på försäsongen
Antar att några här antagligen sett denna redan men ja utifrån denna video och andra highlights är man ju sjukt sugen på att se mer av Tikka och Borgström i hv tröjan. Rysningar
Det är min video, kul att du gillade den!
hahahahahhahahahahaah… snyft… hahahaha… (ptsd-trigger )
Det finns en stor risk för splittring i gruppen med så många finnar. Men det har kommit in lite attityd och hårdhet vilket HV har saknat i många år.
Det har varit för mycket lättmjölk förut.
Problemet är just nu att finnarna har fått träna för sig själva ett bra tag.Stort misstag av HC och SC att inte inlemma dem i gruppen förräns nu.
KAN bli bra men det gäller för samtliga i både ledning och spelare att jobba ihop.
Lyckas de med detta så kan det bli bra men jag befarar att det redan nu är en splittrad trupp.