Anton Lindholm är riktigt bra. Men 350 k i månaden känns väldigt dyrt.
Snackas till och med om 380’-400’. Nej, det varken tror eller hoppas jag. Dom pengarna får vi ha redo för Pilut eller Lehtonen…
Tar hellre Lehtonen/Pilut alla dagar i veckan före Lindholm.
Hoppas vi plockar hem Pilut på åtminstone 3-årskontrakt när hans kontrakt med Lausanne går ut och sätter C/A på tröjan.
Lugna er lite, vi skall väl fokusera på att klara kontraktet denna säsong. För mig känns alla hemvändare högst långt borta, då vi inte vet om vi kommer spela i hockeyallsvenskan eller SHL kommande säsong…
Fokusera på dina egen insats @Honken33 och sitt inte och räkna hur många gånger andra skribenter tycker till om något eller någon. Alla har rätt till sin åsikt. Vi håller inte på med uttryck som “haters” och sådant här för att nedvärdera andra skribenters åsikter.
Ja precis. Även om en viss skribent skriver hur oduglig en viss spelare är flera gånger om dagen vecka efter vecka så behöver det inte vara hat. Bara en viss besatthet
Tycker inte Nättinen varit dålig.tycker han ligger precis i linje vad som är förväntat av honom!
Bra skrivet Vi alla vill ju trots allt samma sak i slutändan, oavsett åsikt om hur vissa spelat till och från. Att denhär skiten släpper och det går bra för alla gubbar oavsett nuvarande prestation! Tror inte någon här är en ”hater” mot någon spelare, det är trots allt inte spelarna som byggt pch satt ihop laget.
Ser för det mesta bara konstruktiv kritik. (Undantag Montén och Nubben, men där finns det iallafall motivering bakom det).
Nick tillbaka!
Hoppas att det reder sig med Nick i laget igen.
Kul, såklart! Samtidigt en svår situation. Han fick väl lite av en “frälsarstämpel” efter förra säsongen – kan han upprepa det?
Kul Shore är tillbaka han ger både defensiv och offensiv push! Men han tror jag vi kan få ut mer av Lyrnäs med.
Jag tycker det ska vara så här, tycker Teden gjorde de bra i 1a kedjan och tycker det är värt pröva.
AP-Borgström-Teden
Brännström-Shore-Lyrnäs
Jag skulle sätta Lyrenäs i första och para ihop tedenby med Brännström, känns som om dom två tänker hockey ganska lika!
Frågan är när han kan spela?
Nick kommer till Sverige på måndag och kan förhoppningsvis vara tillgänglig för spel i slutet av veckan, säger Kent Norberg, sportchef i HV71.
Där satt den.
Alternativt att OSL hoppar upp och Brännström ner.
Eller Lenc upp, vem som passar bättre än Brännström för stunden då han inte levererar som tänkt.