Lagbygget 23/24

Vafan ska vi göra nu? Våra spelare är skadade, floskler från styrelsen och torsk på torsk.

Åker vi ner för gott nu i allsvenskan?

För alltid HV71 :white_heart::yellow_heart::blue_heart:

Vi skulle behöva få in spelare som gör skillnad och släppa spelare för nuvarande trupp är för svag.

Men kommer det ageras eller är det denna gruppen som ska göra det?

Nättinen, Borgy och AP borta i morgondagens match.

Usch vilken soppa allt är.

Fullständigt mörker, finns absolut ingenting som talar för att vi kommer spela i SHL kommande säsong.

1 gillning

Om det mörker igår är det nattsvart idag. Ljuset kommer troligen aldrig skina över Jönköping mera.

2 gillningar

Förbannelsen som blir en välsignelse i diquise!
Nättinen långtidsskadad.
Ny spets center in?
Jag tror det behövs för att rädda kontraktet!

2 gillningar

Centersidan i morgon går inte av för hackor. Shore, Moelgaard, Tikka och Stakkestad antar jag det blir. Leksand darrar.

Men vem vet, hockey är ett underligt spel ibland där oväntade saker händer ibland.

En SHL-mässig center, lilldansk har inte tagit det kliv som behövts Tilka och Stakkestad gör absolut ingen glad.

1 gillning

Om inte Borgström är tillbaka från sjukdom

Lindbom sa i intervjun att varken Borgström eller ap är med imorrn…

Inte för att skryta men jag har sett 3 spela i Finland när jag var där och har skrivit om dem här på forumet som intressanta värvningar.

#flex

Jamiro Reber - Stats, Contract, Salary & More värt att ta in denna kille till imorrn.?Intressant.

1 gillning

Den där laguttagningen som det talats om från både Lindbom och A Davidsson behöver komma nu. Visst har mindre ändringar skett men nu måste man våga bänka spelare helt och ta in juniorer. Vaska om. Skit samma om man ingick i planen från början, ville roll man skulle ha osv.

1 gillning

Kanske lika bra Strålman går in och lirar center han har ju iaf spelsinnet

Sant, Ortio är ojämn - vägg ibland, tveksam ibland. Under snittet av alla målvakterna SHL, enligt Brändström och det var likadant i Skellefteå. Brattens ca 82.5% i år (shl /allsvenskan) gör ju att vi står och faller med Ortio. Tänk om Ortio blir skadad…

Inte bra.

2 gillningar

IGEN Nubben kan inte bygga…

Nej. Kent ska inte värva en spelare till. Han ska BORT från föreningen. Vi ska aldrig mer prata om honom som en del av HV71. Han har gjort sitt.

9 gillningar

Han går ner på 3 kedjor? Låt inte stakkestad spela!!

Teden sjuk också.

Framåt känns det… tunt så in i helv…

Poäng ikväll är en bragd

Hittar ingen matchtråd?
Sorry för OT men illa att inte mönstra fullt lag.
Lyfta upp och ge någon lovande junior speltid?

2 gillningar

Pettersson är inne! :+1:

3 gillningar