Ja, Joel hade hand om Dichow under säsongen HV lirade HA och fick ut enormt mycket av honom. Året efter fick Gistedt Filip Larsson att växa rejält och till stor del bli den målis vi ser idag.
Känns bra att första linan är intakt och att den gamla första linan återförenas i en andra!
AP lär gå in där Hugo är nu.
Radan Lenc-Nick Shore-Oskar Stål Lyrenäs.
Hugo Pettersson-Henrik Borgström-Isac Brännström.
Fredrik Forsberg-Oscar Fisker Moelgaard-Måns Lindbäck.
Simon Önerud-Tommi Tikka-Åke Stakkestad.
Visst va det snack om Dichow in inför säsongen, om jag inte minns helt fel…? Kan ju varit han som var förstavalet som backup till Ortio, men det löste sig inte med FHC
Forsberg är så kall just nu hur många chanser skall Kållen få innan han bänkas. Bra skott eller inte kämpa kan alla göra!
Jag har för mig att det var på det högst spekulativa planet pga bakgrunden med Gistedt.
Dichow personen har slutat följa Hv nu
Hon har börjat följa nu igen
Ska hon starta vårat sillysnack nu igen?! Berit vad pysslar du med!
Hon följer även HV71 Junior. Annars bara FHC, KIK och Rögle. De tre sista har väl Dichow på något vis spelat i en längre eller kortare tid. Men HV71 Junior vore märkligt att följa som FHC-supporter om man inte följer andra junis-lag. Mystiken tätnar.
Hon kanske är tantsjuk och tittar på hockeykillar? Inte värre än gubbar på tiktok och insta.
Man ska inte döma andra utifrån sig själv.
Vi kan inte lita på danska Berit! Hon har avföljt nu igen
Tror hon testar oss för att locka fram vad vi tycker om sonen, Danske Silly-Berit
Haha. Vilken rolig grej det skulle vara om man var förälder till berömd spelare: följa och avfölja random lag för att skapa kaos.
Lex Ollas-Mattsson pappa
De va la Händemarks? Media skrev dock om Ollas-Mattsson ifall Malmö åkte ur…
Ah, så var det ja… minnet börjar svikta när man blir gammal
Får vi se en pånyttfödd Borgström idag tro?
Brännström måste ha nån skada eller liknande.
Vill absolut inte bli av med honom, han har stor potential - man måste kunna titta längre bakåt än fem senaste matcherna och inte bara stirra på poängen
Visst, han kanske ska bänkas just för tillfället , speciellt om han har känningar etc. - men jag tror han blir värdefull i många år framöver.
Borgström hade också en svag period nyligen, men det kan också bero på liknande, han kan nog bättre än han visat senast.
Men just nu ska man naturligtvis spela hetaste spelarna på viktigaste platserna o.s.v - laget funkade ju utan varken Borgström, Brännström, Petersson osv senast.
Vill också prova Hugo mer och låta Moelgard få större roll så länge det funkar för dem.
Om han varit ordentligt sjuk kan det ta ett par veckor.
Spelare som måste bort är Forsberg, Stakkestad och Tedenby. Han åker inte ens ifrån motståndarna längre och det är hans styrka så vad bidrar han med nu. Svider i Hv hjärtat men det är sanningen.
Det måste ske något för att vi ska komma igång och det är bort med spelare som är för dåliga och in med lite mer tyngd men ändå fart.