Det tror jag definitivt inte att han gör, den kedjan skall man ge fan i att röra! ![]()
Nej men precis, man låter AP-Borgy-Brännström få tävla med Lenc-Shore-OSL om vilken line som är förstaline!
Håller helt och hållet med.
Ta in någon stor defensiv-pjäs som kan städa framför egen kasse och som lirar som mest när vi leder/spelar lika. Så kanske vi hade börjat kunna ta lite enklare segrar med tanke på att offensiven börjar släppa.
Det skulle verkligen behövas få in nått starkt defensivt namn på backsidan samt att man styr upp defensiven ordentligt.
Vi har släppt 93 mål på 25 matcher, Oskarshamn snäppet värre med 98 mål.
Vem ska vi ta bort? Landen/Kalle?
Kalle absolut, tycker han har varit vår klart sämsta back.
Landen är bra och har imponerat stort men tycker nog att Strålman ska få en bättre spelare ijämte sig.
Definitivt. Var förvånad att de valde att gå vidare med honom inför den här säsongen, och då var han ändå betydligt bättre förra säsongen.
Tänk på att vi släppte in stora mängder mål matcherna innan vi gav Montén kicken, typ 0-8 mot Malmö.
Helt enig
51 insläppta på 12 matcher under Montén, 4,25 i snitt insläppta.
43 mål senaste 13 matcherna med Lindbom och 3,3 i snitt insläppta.
Snitt över hela säsongen är just nu 3,72.
Dock måste vi gjort betydligt fler med Lindbom va?
Jag räknade det till 31 mål under Montén — 2,58 mål framåt per match.
36 mål under Lindbom (och en match mer spelad) — 2,76 mål framåt per match.
67 mål framåt totalt och ett säsongssnitt på 2,68 mål framåt.
Undrar om det ligger nån " trade " av spelare i närtid? ![]()
Bakslag på André igen.
Tror vi att nånting kommer göras . Om nu försäkringsbolag betalar hans lön nu så borde de väl finnas pengar att lägga på någon som kan leverera i nivå med AP
Lias Andersson😁
Tror inte de är på tapeten alls med Lias
Hur vet du detta?
Om så fallet värva ersättare nu eller hamna i allsvenskan
Låna in David Gustafsson hade heller inte varit fel. Nu lirar han dock 4e kedja i winnipeg men snittar runt 9 min per match
Säger inte att jag vet . Skrev att jag tror.
Dels från hans egna sida och från hv