Aik jagar honom och lagt ett bra bud.
Spelas fortfarande i AHL samt NHL, så de lär inte presenteras på ett bra tag om de är aktuella. Det som skulle kunna komma är väl Strandell och ev ass tränaren. Nubben har väl själv sagt att de flesta nyförvärven är i spel.
Alt en förlängning givetvis
De som inte fick förlängt är presenterade så gissar att det är förhandlingsläge eller att man kanske kommer tillbaka till varandra efter att ha känt på marknaden.
Nubben har också sagt att han meddelat agenter att de inte ska vänta på HV (vilket känns som en halvdum grej att säga om det kan bli aktuellt med förlängning).
Du har säkert redan koll på detta men det är all info jag hittat om de spelare det inte sagts något specifikt om.
Håller inte med.
Nättinen kan man inte räkna med att han spelar så mycket. Har man haft en rejäl lunginflammation kan det dessutom lätt bli fler och permanenta skador. Hoppas de ordnar dispens för astmamediciner och samma utrustning som skidlandslagen kör efter träning till honom.
Hansson är en truppspelare. Stakkestad oprövad.
Vi lär dessutom ha spelare som slits på landslagsuppdrag och ev. ett par spelare på JVM.
Föredrar så klart att vi tar in riktig spets som gör att truppen blir bred men vi har i dagsläget en skakig bredd när det gäller defensiva forwards. Vigenault känns därför given, särskilt som han är en riktig center.
Jag håller med dig i sak men har ändå svårt att se någon plats till honom. Tänk på att Tikka ska ha en centerplats också.
Tikka är som Nättinen kan användas vilket som. Han
https://twitter.com/jonasragnarsson/status/1645076846684274689?t=CtaNKjFTUvYTbG-0geFq1A&s=19
Skulle precis länka den!
Såg den med, någon som sett denna filur skriva innan? Vad tror ni om detta?
Helt klart trovärdig och rekorderlig skribent!
Okej. Ja vad tror vi om detta då? Han skulle ju lämna föreningen helt, förvisso som assisterande sportchef.
Frågan är om detta blir bra, Johan har ju hjärta så det räcker och bli över!
Han är väl i hallen 4-5 dagar i veckan o är ungdomsledare har jag för mig
Jonas Ragnarsson är en mycket trovärdig skribent skulle jag vilja påstå.
Pelle och Davidsson. Låter ju bra på pappret. Vet dock ej Davidssons erfarenhet av att coacha och vilka utbildningar han har. Men styra upp ett PP tycker man ju han borde kunna…
Frågan är om vi är i ett läge att ta in nån som aldrig coachat innan?
Hmm… Asså. Davidsson är kung, Gud och Mr HV alla dagar i veckan. Men ja, finns en del frågetecken. Gillar inte att Montén, den största chansningen av dem alla, ska stå för rutin och erfarenhet.
Synd att man valde just Montén för annars hade ju Davidsson känts given.
Ja det var ju synd när Boork, Perra och Pelle Bäckman fanns lediga. Avdelningen grader i helvetet…
Skämt åsido. Svårt o se vilken ledig coach med mer rutin vi ville haft hit utan att det känts nattsvart.
Väljer glädjen!
Jag personligen hoppas att det ryktet inte stämmer. Får ingen bra känsla
Om det är någon som kan det här med att ställa krav på spelare, så är det väl JD. Han passar bäst på isen och näst bäst i ett spelarbås. Som assisterande sportchef bakom ett skrivbord kommer han inte till sin rätt. Att styra upp forwards och ett PP ser jag som en självklarhet att han fixar. Spännande om det stämmer.
Ingen aning. Vissa ropade att vi skulle ha Albrandt när han skrev på för LHC. Men de har ju samma erfarenhet av coaching på hög nivå. Tyvärr blev Davidsson rykte som ledare lite befläckar av Hult gate och är detta en nödlösning? Hoppas inte, Att Davidsson har mycket hockeykunnande är odiskutabelt, frågan är hur bra är han att få ut det som ledare? Jag har ingen aning. Hoppas det blir bra.