Plus. Rätt personer som hittills lämnat.
Extra stort plus. Att en eventuell förlängning med Sissons, som Aftonbladet rapporterade om, stannade vid att bara vara ett rykte.
EXTRA STORT MINUS. Hur f-n kan Nubben vara kvar?!
Plus. Rätt personer som hittills lämnat.
Extra stort plus. Att en eventuell förlängning med Sissons, som Aftonbladet rapporterade om, stannade vid att bara vara ett rykte.
EXTRA STORT MINUS. Hur f-n kan Nubben vara kvar?!
Tror ni på att man går för antingen Kaski el Nardella??
Har svårt att se att man vill ha kvar bägge två då deras spel i egen zon är för dåligt för en toppback. Ska vi uppgradera årets backsida så behöver vi en bättre allround back som komplement till en av dessa.
Ska man värdera spel i egen zon får man nog gå på Nardella om man väljer mellan de två.
Ska man värdera spel i egen zon så ska man nog inte välja någon av dom….
Är också tveksam till bägge, i mina ögon är bägge säkerhetsrisker i egen zon och Nardella ser jävligt loj pch oinspirerad ut mellan varven.
Nardella 4a i backarnas poängliga i vårt skitlag, det är imponerande enligt mig. och Kaski´s pp skott tror jag man värderar
Jag ser potential gör högre betyg på dessa två men skulle inte räkna med det när jag bygger lag.
Dichow - frågetecken till hur han klarar av att matchas hårt med skador.
Sjöholm - ung och ojämn. En favoritspelare men han skulle behöva bli bättre i spelet nära kassen och hitta tillbaka till uppåkningarna och det stabila passningsspelet han hade under första shl-säsongen för en trea.
Seppälä och Petersson sänker jag också betyget på baserat på hållbarhet. Svårt att vara en ledande spelare om du inte är med på isen.
Enligt Nubben så kan det bli aktuellt med fler avtackningar än de vi sett nu. Även Radan Lenc och övriga spelare sitter osäkert. Anton och Stille skall säga sitt! Vid sidan av så har dom ”saker på gång”, så arbetet med nyförvärv har inte pausats ännu. En första målvakt skall in för att skapa konkurrens och tävling mellan denna och Dichow.
Ja det är också ett stort problem, Seppälä tror jag man kan få loss billigt/enkelt, tror helt enkelt hans karriär kan vara över.
Men AP20 är ett stort problem, Ruggigt bra om han kan spela kontinuerligt , men väldigt opålitlig kropp vilket jag tror ställer stora problem med lag bygget och lag kemin. Svårt att få kontinuerliga kedjor, pp osv när AP20 åker in och ut med skador hela tiden.
Nu jävlar!
Nu kommer Ignberg!
Fan vilken antiklimax att ladda för denna värvning, jag hade viljat se någon annan!
Jag kan tycka såhär, snälla hypea inte upp en sån värvning. Blir sån anticlimax, hoppas det är någon annan
Nyberg?
Kommer vara typ Kaski…
Förlängning av Nubben…
Haha den du. Vill inte veta @lejacques utläggning på det
De börjar säkert med Nyberg. Jag ser dock mest fram mot Ignberg
Alltså… Det är inte bara flera här som undrar vad tusan HV håller på med för tillfället. Inte läge att köra den typen av content, även om det är att man värvat hem Jesper Fasth och David Gustafsson.
Tycker faktiskt det är sjukt oseriöst ju mer jag tänker på det. Fans och medlemmar har så många frågor. Man duckar allt och låter den största av alla snackisar, Nubben, köra på som ingenting.
Man hoppas ju att Freijd tänker
”Nu tänker dom säkert att det är Ingeberg-Nilsson, men i själva verket så är det Lias Andersson, fan va chockade dom kommer bli”.
Kanske är att det är den sista organisationsförändringen som blir klar nu? Sist man hintade om en tid så presenterades ju Monten.
Men alla nyförvärv har ju kommit ”plötsligt”
Lias lär det inte vara, men…va fan. Varför inte Johan Johnsson? Hemvändare, det vore väl häftigt.