Jätteroligt och otroligt bra signalvärde ![]()
Kanon Hv även vill ha två backar! Det får mig sjukt mkt lugnare!
Det stämmer, Zether borträknad sedan en tid. Gott att vi fick behålla Träff förövrigt ![]()
![]()
Kändes ändå positivt detta, bra junisar att förlänga, speciellt Träff och att Nubben säger två backar 2 forwards/c
Några reflektioner av sillyn som ännu är ung.
Jag tycker att vi värvat gediget hitintills på backsidan.
Jag blir genuint glad över dagens nyhet att vi satsar på unga och lovande killar från egna leden.
Jag blir glad över ändringarna i coach staben.
Jag saknar dock “tuffa beslut som behöver fattas”
Sen önskar jag en lösning med Foppa som jag unnar all framgång i livet.
Björklöven vad väntar ni på? Flippmackor från Lillz till Foppa.
Dryftat en hel del som inte stämmer? Komigen häggis, bara för att ja inte har hållit med dig i vissa diskussioner på Facebook betyder ju inte det att ja hittat på en massa? Nämn något som ja sagt som inte stämt? Och jo man är överens med lias angående kommande säsong. Och när han väl spelat färdigt sin säsong och landat lite så kommer det att släppas om det, var så säker. Gällande tedenbys lön så stämmer även det. Hur ja då vet det? Jo ja är på ett eller annat sätt involverad i det hela sen på vilket sätt tänker ja inte vidare diskutera med dig. Enda anledningen till att ja gick ut med det på sociala medier är pga att tedenby får oförskämt mycket hat. Vet inte va folk hade för förhoppning om honom när han värvades. Nån dröm om att han skulle göra en 40-50 poäng/säsong. Komigen, det har grabben inte gjort en enda säsong under hela sin karriär. Inte det han ska tillföra laget och inte det han får betalt för. Den som påstår det vet inte va han pratar om.
Gällande längden ja vart med i gruppen på Facebook? Du tror på riktigt att någon vettig människa som sitter på någon information från personer med insyn går ut med det från sina privata konton? Tänk om en gång till snälla.
Men återigen, förklara gärna vart jag påstått något som varit fel häggis, så ska vi nog kunna reda ut det missförstånd som verkar ha blivit.
-Charlie
@Smithy71, fortsätt denna diskussionen i PM istället. Här diskuterar vi lagbygget.
Samma här. Rös till lite. Skrev ju häromdagen att jag saknat när man skrev rookie/utvecklingskontrakt med en handfull talanger på en gång, och nu fick jag ju precis, eller ja typ, det!
Gott nog! Första gången jag känner lite positivism under denna silly.
Synd med Simon men samtidigt väntat. Vi har det för tjockt nertill i laget. Att vi kunde behålla Herman, trots den halvanda hanteringen från HV71, är ett stort plus. Herman är enligt mig den spelare av alla våra juniorer som är mest redo/bäst anpassad för att gå in och göra ett bra jobb direkt på seniornivå. Ser mig en “Hugo Fransson-resa” framför mig för Herman.
Viktigt viktigt att man ger dessa unga kontrakt och att de ville stanna i HV71.
Se ljuset, vi har värvat tre stabila och beprövade SHL backar, det är vi inte bortskämda med numera ![]()
Så du menar att Lias är helt klar??
Fantastiskt om det du säger stämmer!
Härligt! Mkt bra. Träff har jag nästan inte vågat räkna in med tanke på alla rykten, men gött att läsa om alla fyra! Dessutom skönt att uppfattningen om att det mkt väl kunde bli Strålman +1 faktiskt stämmer. (om Strålman nu faktiskt blir just Strålman…). Om “+1” är en bra pp-back ser backsidan faktiskt riktigt trevlig ut.
Sen i februari förutsatt att man räddade shlkontraktet
Gött är känslan. Gött att för första gången på länge ha en rad riktigt lovande juniorer kontrakterade och redo att förhoppningsvis växa in och etablera sig i A-laget, troligen efter en utflykt i HA.
Allt nytt in i föreningen har hittills varit bra. Nu gäller det bara att droppa allt dökött man sitter inne på och pricka rätt på de sista viktiga platserna. Både i spelartruppen och på kansliet. Dags att ta lite tuffa beslut som det så fint kallas. Klockan tickar AD.
Och dehär kan du garantera?
Jag säger såhär, Lias är inte klar.
Har du @Smithy71 något du vill redovisa får du göra det till någon av oss mods. Kommer du med den typen av påståenden så fungerar det inte att komma med lösa påståenden, utan då ska källa redovisas.
Hade varit fint om du redovisat för mod Smithy, så att mod kan bekräfta det, då tar vi Fredag med en jävligt god känsla