Kan ni inte lägga ut här vad som kom fram i diskussionen om källan angående lias.
Är de 50/50 eller 70/30
Kan ni inte lägga ut här vad som kom fram i diskussionen om källan angående lias.
Är de 50/50 eller 70/30
Inte för mig, alla andra har fri vilja ![]()
Finns ingen sådan slutsats att göra. Rykten är vanskliga. Allt kan ändras på ett ögonblick. Inget är skrivet i sten.
Beroende på vem du frågar ![]()
Okej . Jag väljer att tro dig men om de visar sig att de inte stämmer sen så kommer nog ingen här inne någonsin tro på dig eller någon annan som kommer med dessa ”rykten”
När det gäller lagbygget så tror jag att vi är på rätt väg. Fredag kväll ölbers Dry Martini det gillar inte Diaboilcs. Men Diabolics du har inte smakat en perfekt Dry Martini, en del torr vermuoth tre oliver och ett snitt från ett citronskal fyra delar gin. Sen om det inte faller dig i smaken så tar vi en ölbers i form av Innis?Gun.
Man kan ju tycka att vi borde ha säkrat honom tidigt mtp hur ”attraktiva” vi är på marknaden.
Hoppas du har rätt som sagt.
Detta är verkligen de blåögdas lag.
Lagbygget börjar ta form och tycker vi från och med nu håller oss till diskussioner om just lagbygget i denna tråd.
Lias hör hemma i spelardrömtråden.
Att vara moderator för ett forum ger oss inte per automatik kunnande gällande låneregler eller ett ansvar att verka som uppslagsverk.
Tycker det är en väldigt bra backsida. Eller väldigt hög potential iallafall.
Om Kristianstad går upp i HA kan Herman vara en drömvärvning för dom. Kanske Lindbom också.
Håller givetvis tummarna för Vimmerby.
Vi vill SJÄLVKLART se Hudik Hockey ta steget upp.
4 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Prata om det du vill tråden
![]()
Jag tycker vi måste ställa mycket högre krav på våra moderatorer.
Det är en utvald skara. Och med privilegier följer ansvar.
Samtliga moderatorer bor i jättevilla på bymarken med stora bibliotek, gallerior med HV-utensilier och källararkiv med dokumentsamlingar.
Vi snackar HV-överklass.
Men jag är en enkel man, och enkel min gåva,
blott tre band av sammet, och svar på var fråga:
www.google.se
Jag säger inte att du har fel sett till privilegier men dom har vi fått till oss (som många andra i samhället) helt utan krav på motprestation.
Det finns således en stor uppsida i att vara mod.
Japp, mycket riktigt
Ibland får man ha förståelse för att vi kanske har fullt upp med helikopterturer, segling över Atlanten och avsmakning av kaviar.
Angående lagbygget så är den viktigaste posten i bygget inte en enskild spelare, utan truppbygget i sin helhet det väsentliga. Spelare värvas för rätt roll, en mix av gott och blandat, symfoniorkester o.s.v. Allra viktigaste blir gubbarna som ska leda laget. Där har vi fått in nytt och gammalt och behållit en ass som varit med och sånär spelat ner oss två gånger. Det gäller för de tre herrarna (plus Gistedt) att prestera på personbästa, eller till och med en bit över det för att det ska kunna bli något av detta. Därav är jag fortsatt skeptisk och fortsatt förvånad över att ändå så många ser ljuset i tunneln redan nu. Jag tror att man givetvis ska vända blad, men det tillsammans med en stor skopa ödmjukhet som måste genomsyra hela föreningen från steg 1 på denna resan - det gör det fortsatt inte.
Jag ser det mer positivt att man kanske har valt en väg nu med en tränare som är på väg uppåt i karriären samtidigt som man nu äntligen skriver kontrakt med juniorer inför framtiden. Man värvar in lite mer Shl rutin på backsidan och förhoppningsvis får man en röd tråd om hur man ska spela.
Förhoppningsvis så leder detta till 1,2 eller kanske 5 positioner bättre i tabellen från föregående säsong men nu tycker jag man ska ha tålamod med AB och låta han sätta sitt spel ![]()
Det viktigaste nu är att man får till en bra sportslig ledning och där verkar det vara en lång väg kvar att gå ![]()
Dock är det spännande med dom 5 sista namnen som ska in i truppen
Nej helt rätt, jag borde naturligtvis tagit reda på det själv och det har jag gjort nu.