I helgen hoppas jag på förlängning av Kaski och Strålman!
Då går vi in med en mycket trevlig backsida.
Alsing Strålman
Kaski Engsund
Nyberg Fransson
Sjöholm
I helgen hoppas jag på förlängning av Kaski och Strålman!
Då går vi in med en mycket trevlig backsida.
Alsing Strålman
Kaski Engsund
Nyberg Fransson
Sjöholm
Jag blir inte förvånad om Alsing spelar med Sjöholm nästa säsong.
Med samma motivation jag använt tidigare.
Jag tror Antman ser potential.
Sjöholm fick en skitsäsong. Delvis kanske som reaktion på stora framsteg tidigare, och nu i senaste cochkarusellen, förlorad trygghet.
Tror vi alla dom som inte spelar landslag är med från start nu i april? Tikka, Engsund mm?
Måste dom ju vara! Dags att bygga kemi redan nu.
Absolut , verkar som just lagkemi och att bli ” bra vänner” är viktigt för AB
Jag har hopp att HV har nåt på gång.
Tror på Antman. Coacherna bygger också laget.
Rätt säker på att Nubbens jobb inte har med lagbygge att göra.
Han är administratör, rådgivare och förhandlare. Allt inom väl satta gränser.
Anton tog förutom Stillman med sig en scout.
Även när en ser ljuset i tunneln kan det vara jävligt långt kvar av mörker. Jag ser ljuset och det gör att det är lite lättare fortsätta genom mörkret.
Långsiktigt ska ljuset i tunneln vara blott ett minne bakom oss när vi istället befinner oss i en prunkande trädgård igen.
Nu kan vi värva på två sätt.
Även om AB är “grön” så är jag överaskad över vad han lyckats med hittils. Och jag föredrar spelare som kommer till med en tro på AB och framtiden än klassiska legoknektar.
I och med att vi säkrade upp några juniorer igår kan det betyda att stakke och Hansson är påväg bort ???
Vore ju guld isåfall.
tror de kommer lånas ut, de utvecklas mer i offensiv roll i allsvenskan ön 4-5 min i en fjärde femma
Tror snarare på utlåning av junisarna, låter som Träff ska till Nybro exempelvis, han är väl annars den närmst en plats på 4 kedjor
Avdelning…Ironi….
Men det ger dig rätten att googla…
Det blev Vimmerby…
Spelar egentligen ingen roll, men hade varit intressant och sett om KIK hade velat haft Hansson och Lindbom.
Är väldigt nyfiken på att få se Engsund i HV! Förlänger man med Strålman så ser jag gärna kaptenstrion såhär,
C: Strålman
A: Engsund
A: Petersson
Personligen hade jag gett det till Engsund direkt. Förstår tanken med Strålman som isåfall är med sen föregående säsong.
Jag tänker att Strålman nog bara gör en säsong till så när vi nu har skrivit långt kontrakt med Engsund tycker jag vi kan ge honom C:t och låta honom vara pådrivaren för den nya riktning HV tänkt att ta de kommande åren.
Tror inte den rätten kommer med att vara mod om jag ska va ärlig
Jag skulle behålla AP som kapten, tycker inte han kan lastas. Engsund ledde sitt lag till HA.
Om vi inte skulle ha AP som kapten skulle jag köra på tre alternerande assisterande till dess att någon visat sig värdig kaptensrollen. Jag vill se någon leda innan jag gör den till formell ledare.
Samma rätt tillfaller samtidigt varje enskild forummedlem. Förstår dock att vissa/många använder forumet som hockey-wikipedia eftersom det finns många väldigt kunniga skribenter härinne.
Nättinens A fick vi inte ut så mycket av.