Lagbygget 24/25

Jag tycker tvärtom. AP ska inte ha något A låt han lägga full focus på det han kan bäst. Tycker efter en del uttall så hör man hur frustrerande han är och lite svårt hålla känslor i styr. Ge A till Engsund säger jag. Där är en kapten som täcker skott och käkar puck dagligen.

Engsund
Strålman
Lenc

Det är mina kaptener.

2 gillningar

Ja med Antons intåg och ett par bra backvärvningar så andas jag också försiktigt lite vårluft. Men det är en lång väg kvar. Förhoppningsvis är vi på rätt väg nu.

1 gillning

Jag tycker att Teden ska ha C:et

1 gillning

C för Chaos eller? :rofl:

2 gillningar

Nej ingberg nilsson kanske som kapten han är tuff

Jag upplever samma med Engsund som med AP att dom kanske ska fokusera på sitt istället för att vara kapten. Kanske bara var i IKO de blev för mycke press på Engsund?…

Jag hade nog velat se ett C på strålman där han kan visa hur en spelare med C ska uppträda och leda.

Engsund ett A , se och lär av strålman och ta över nästa år.

Om önerud blir kvar ska han ha de andra A:et men annars tycker jag att Lenc får ett.

Lenc ett A , en kille som visar vart hårt arbete innebär och alltid kör 100% oavsett match eller träning.

8 gillningar

Engsund var assisterande 4 år i Luleå och capten i IKO . Han har det i sig i mina ögon. För mig är han given.

Ja varför inte? Han var ju rätt duktig på att peka och dirigera andra ute på isen hur dom skulle göra så… :smirk::sweat_smile:

1 gillning

Ja så att han glömde bort sig själv :sweat_smile:

1 gillning

Ser fram emot lite uppdateringar på Instagram imorgon där laget är tillsammans!

Inga mer soloräder nu!

4 gillningar

Håller med dig!

Hv ska inte bara ta steg spelmässigt utan ska också ta steg med en grupp och alla ska vara tajta och lita på varandra.

Ja han borde ha C:et i Troja.

*IKO

IOK = Internationella Olympiska Kommittén

6 gillningar

AP var ju inte långt ifrån att göra det istället, om man ska tänka så?

9 gillningar

O även Önerud ledde laget till allsvenskan. Tror inte de var engsunds ledarstil var anledningen till de åkta ut.

6 gillningar

Trodde vi alla var överens om att det var OINK

1 gillning

Trodde den skiten blåst över. Har även förhoppningar om att det inte smyger in massa ”H” i allas namn i vinter :sweat_smile:

1 gillning

Enkelt fixat på våra tre nya backar, John Nybergh, Oscar Engsundh och Olle Ahlsing! :+1:

1 gillning

Kom igen, någon nyhet idag ?!

1 gillning

Lär va tyst ett tag nu…