Lagbygget 24/25

Nej. Jag menade att det troligen är en stark morot. Inte att det är den enda anledningen till att Svampen kanske har valt HV. Jag redigerar inlägget så kan vi släppa det

Nej. Han fick lite extra ledigt. Alsing är dock med Tre Kronor.

2 gillningar

absolut, påstår inte att det är så utan menar bara att det mycket väl skulle kunna vara så för att man vill släppa en intervju och man inte haft möjlighet att spela in något sen han blev klar

1 gillning

Lenc sa ju han var klar innan säsongen var över därav de blev så. Kan ju vart så Kaski skrev de närmsta veckan och därmed finns han inte på plats för intervju

1 gillning

För att han inte vill bo i Skelleftå där det är mörkt och kallt som i en isbjörns rövhål

3 gillningar

Tror inte man ska underskatta inramningen/publiken när en spelare väljer klubb… Kan inte vara så himla kul att spela halva säsongen inför halvtomma läktare (t.ex i Skellefteå)… Trycket i deras SM-finaler motsvarar väl ungefär omgång 38 här…

3 gillningar

Helt sant. Haha. Ber om ursäkt. Jag och namn…

Mja, med risk att bli hatad av hela forumet nu så trivs jag lika bra här uppe som jag gjorde hemma i Jönköping, om inte bättre :wink: Nu bor jag förvisso i Umeå, hade aldrig ens gått i tankarna på att flytta till Skellefteå hehe

Foppa verkar vara påväg bort, som spekulerats i förut.

3 gillningar

Känslomässigt idag. Men förmodligen nödvändigt för vår utveckling. Usch. :white_heart::yellow_heart::blue_heart:

7 gillningar

Precis, ibland måste man bara gå vidare. Inget är för evigt.

4 gillningar

Tror iofs det är rätt varmt där! Haha

Ett väldigt tråkigt men nödvändigt beslut, han kommer skina i HA

2 gillningar

Långt in kanske :rofl:

Vill inte vara sån men skriv i rätt tråd. Här diskuterar vi lagbygget :wink:

1 gillning

Ja, tar fan emot men man får väl följa med polarna på några löven-matcher bara för att kika lite på foppa kommande säsongen

Kul för Björklöven tycker dom är värda att gå upp nu.

1 gillning

Nu väntar vi bara på att man tackar av Tikka, Lindbäck, Stakke och Hansson!

2 gillningar

Kommer aldrig hända, men vore en dröm såklart.

Stakke och Hansson absolut, helt enkelt för dåliga för SHL.
Lindbäck gör det han ska i en fjärdekedja för den lönen han har(bland de minst betalda i laget misstänker jag)
Tikka kommer garanterat ta hästkliv kommande säsong.

4 gillningar