Lagbygget 24/25

Det är inte så konstigt att marknaden är tunn. I juli och oktober borde det dyka upp alternativ.

Om man ska välja glädjen så tror jag Nubben sa att det fanns en liga Lias hellre spelar i. Behöver inte vara NLA utan kan vara NHL han väntar på, då kan det dröja till oktober med beslut.

1 gillning

Denna vecka måste vi få några besked.

Kaski?
Nardella?
Center?

Nån intervju med någon av tränarna eller liknade.

2 gillningar

om de kommer nått lär de vara Hugo som presenteras

Center så syftade jag inte på en presentation utan mer nått rykte eller nått gött

Det måste väl bli nåt med Kaski nu när VM är över?

Nubben:

• Jag har pratat med honom. Men tyvärr finns det ett annat land i Europa som kanske intresserar mer.

Fake news! Nubben tror att Kanada ligger i europa.

3 gillningar

VM spelarnA ?? Är väl bara Radan?

Dichow och OFM också :blush:

…… hjärnsläpp…

Kaski?

Han tillhör ju ej hv

5 inlägg har sammanfogats med ett befintligt ämne: Tråden om: SHL

Kaski förlänger!!!

7 gillningar

Kaski stannar :heart:

4 gillningar

Känner att ett w00t är på sin plats. Här får ni: w00t!

2 gillningar

Backsidan klar?

Strålman ersätts inte om han inte kommer utan blir mer som en bonus längre ner i laget?

1 gillning

Jag gillar denna förlängning, tror Kaski ihop med defensive Engsund kommer bli succé.

15 gillningar

Positivt att vi får in en rightare som kan spela PP. Hade varit kul med Laleggia, men nöjer mig med Kaski.

Kontraktet är på ett år också, vilket är positivt om vi ska kunna ändra något till året efter.

1 gillning

Klagat en del på Kaski mm men detta känns bra i alla fall. Han hittade mkt rätt i VM och med bra spelidé i HV ska han vara en 30-35p back.

Nu har vi Alsing och Kaski i var sitt PP.

Bra kontraktet är på 1 år, misstänker Kaski ville nog ha minst två, men HV chansar ej här då han varit uppochner.

2 gillningar