Skönt att få in en utpräglad offensiv spets, med ordentlig högerslägga, i backuppsättningen. Bra att Abbott kör på ettårskontrakt också.
Jag med! As nöjd med Kaski
Vad känner ni? Jag tycker Kaski ska gå med Engsund så han kan släppa lös.
Kaski-Engsund
Alsing-Fransson (Säppe om han blir frisk)
Nyberg-Sjöholm/Fransson
Så lär de bli.
Med den backsidan finns det inget lag som oroar sig direkt
Finns definitivt lag med sämre.
Har du sett de andra lagens?
Tycker det ser helt okej ut. Lite tydligare roller än tidigare på något vis. Bara Nyberg som känns som smolket i bägaren och lite oklar…
Hv kommer vara bottenlag, tippar dom just nu 13e plats. Men den backisdan är mkt mer genomtänkt än senast. Tydliga roller och en tydlighet.
Ja, har du?
Intressant. Vilka har du som sämre än HV på pappret?
Malmö
Ah, okej!
Inte omöjligt.
Malmö , Modo , Timrå , Brynäs , Örebro , leksand . Dessa lag har sämre , leksand är väl liknande
Ta av HV-glasögonen och läs igenom trupperna en gång till.
Mmm. Precis min känsla. Hoppas verkligen ha fel men Nyberg känns som en riktig Nubbenvärvning som floppar.
Tror Nyberg kommer va sjundeback i slutet av sässongen. Väldigt märklig värvning.
Hahaha , säg en uppställning av dessa lag som är bättre och motivera
Är glad över Olivers förlängning, känns också bra att han verkligen vill vara här. Fick ju inte ut mycket av honom förra säsongen, men det gällde ju hela laget också.
Vi hoppas att den här säsongen blir riktigt bra så att det kan smaska in mål från blå!
Så dålig är inte Nyberg som folk vill få det till. Spelade 2a backpar i slutspelet och LHC va riktigt bra mot ZAIK. Tycker han känns helt oki ha i 3e backpar.
Spelade 3e mest i LHC under grundserien och LHC gick bra, låg på 26min/match i kvarten mot ZAIK. Folk tror han är ur usel Känns som bara för det är Nubben som värvat honom så är han redan usel…
Nu fattas bara släggan så är backsidan komplett