Knappt någon var bra i Brynäs den säsongen. Var nära kvala, hela säsong var panik. Jag bildar min egna uppfattning vad nåns polare säger de bryr jag mig föga om. Alla brynäsare var förbannade den säsong på allt och alla. De borde kickat Genoway som va totalt ur usel i egen zon den säsongen. Nyberg an av få som hade plus i alla fall. Så igen i min bok är han stabil back. Vi får svaret om några månader. Är han kattskit då får du skicka ett jävligt jobbigt “vad var det jag sa PM” =)
Fast sanma här, bara vad jag tycker och behöver ju inte vara någon sanning alls
Nej men, har bara dåliga bilder som minnen av honom, men han får gärna motbevisa.
Men en tydlig roll i lagbygget, med en spelidé som vi saknat så länge och en uppgift att axla ett ansvar för tredje backpar kanske kan funka ändå.
Jag hade säsongskort i arenan den sässen och såg matcherna med. Hade samma uppfattning som övriga.
Nja, ett ”vad va de jag sa” känns kass… jag vill att han ska lyckas! Jag är däremot väldigt tveksamt ställd till att man tar in honom när man behöver bli bättre än man va i vintras.
Däremot ska de sägas att ingen blir gladare än jag när alla dessa tveksamma värvningar lyckas. Vi har många jag är skeptisk till och jag står redo att hylla samtliga ordentligt ifall de förtjänar att hyllas!
Finns det någon du inte är skeptisk till?
Ja, massor!
Vill du att jag ska namnge alla jag uppskattar eller ville du bara vara spydig?
Skeptikernas skeptiker. Den får du fan svälja @Andersson711.
Vi alla har de spelare vi är osäkra på, jag är inte säker på Nyberg men kännde bara han får lite för mkt skit. Han är ingen toppback, men en oki SHL back. Men hade hellre sätt ngn annan, men nu är det som de är.
Man kan inte tänka Nyberg ska göra 25p och styra PP, han ska in spela enkelt och inte tabba sig.
Får jag tugga i mig ”Realisternas Realist” med?
Spela enkelt och inte tabba sig bär jag med mig och kommer ha som förväntning!
Jag tar “stabil” i backuppställningen nästa säsong. Det är så mycket bättre än “tre på samma spelare” eller “dratta på rumpan framför egen kasse” som vi körde förra säsongen.
Var inte menat spydigt. Men jag vet att du ofta går in med en negativ inställning. eller realist som du säger. Vore intressant att vet vilka du känner dig trygg med.
Jag har skickat en lista till dig på DM med vilka jag ändå är trygga med. Håll till godo!
Nu blev man ju nyfiken, var listan så lång att du behövde ta den i PM? ![]()
Ja, fick inte plats här.
Skicka gärna till mig med.
Jag vet inte om jag håller med dig om att de va finska skitspelare som spelade ut brynäs ur shl… Utan BJÖRNINEN, PALVE, OLKINOURA så hade brynäs legat tvärsist i tabellen redan efter 15 omgångar
Nej, namnen är jättefina men dom presterade inte där. Palve kunde se så galet ointresserad ut så de va löjligt.
Det liknar Måns Lindbäck lite ![]()
Björninen var ju faktiskt bra iaf