Rocco grimaldi
Robin kovacs
Chase De Leo
Dave gust
Carter camper
Rocco grimaldi
Robin kovacs
Chase De Leo
Dave gust
Carter camper
Det var väl ett svar på att backsidan är “riktigt bra”?
Jag menar att för ett lag långt ner i tabellen så är inte backsidan ett frågetecken. Hade Abbott gått ut och sagt att man siktar på semi hade jag hållit med.
Jag hoppas du har rätt. Pallar inte en misärsäsong till.
Chase de Leo och Grimaldi känns intressant.
Här är mina 5 spänn.
Abbott har sedan han kom in plockat in en 3C och en gnuggande finne för linje typ 3.
Han har dribblat bort vår lagkapten eller så har lagkaptenen dribblat bort sig själv. Det är skitsamma. Uttåget försvagar oss som fan, alldeles oavsett.
Så. Abbotts facit som GM är historiskt uselt då han inte på ett enda plan gjort laget bättre.
Var detta tar vägen vet vi inte men idag är truppen rätt mycket sämre än laget som blev näst sist. Sen får ni säga vad ni vill om det. Mitt tips om solklar jumboplats ligger som gjuten
Det kan väl inte finnas facit innan hans första säsong ens har börjat?
Läs hela inlägget och återkom.
Tack på förhand.
Håller med, vi hade ett bättre lag förra säsongen. Bara hoppas att AB är en riktigt br coach om vi ska slippa kval igen.
Inte bra, magiker är vad som kommer behövas.
Köper ju oron absolut, men det där är väl en lite väl pessimistisk syn på Kero och Luoto? Framför allt på Kero tänker jag.
Tycker du han presterat på en speciellt mycket högre nivå?
Har läst hela faktiskt. Varsågod.
Hävdar fortfarande att facit inte finns än. Eller hur vet du att laget är sämre innan det har spelat?
Redan vid din andra mening så lyser din bitterhet igenom. Får mig att fundera på om en viss Aljosa Pilko lyckats kapa ett konto här på forumet och låtit Google Translate glöda…
Bara det faktumet att du rankar Tanner Kero som en tredje center i SHL/HV71 gör det väldigt svårt att ta det du skriver på allvar. Tro mig jag försöker men det är svårt.
Att du sen påstår att Abbott’s facit som GM är uselt. Jag antar att du syftar på det faktum att han vände en jojo-klubb som Rögle från att vara ett HA-lag till ett av Sveriges och Europas bästa när du skriver “historiskt uselt”. För du kan omöjligt bedöma något som “historiskt uselt” baserat på en handfull värvningar som du inte ens har sett ta ett skridskoskär i HV-tröjan. Och ska man då dömma på förhand så visar du återigen brister när du påstår att hans värvningar inte förstärkt laget på något plan.
Nejdu Aljosa, ta av sig masken för det enda som är historiskt uruselt här är din kommentar.
Jag menar hans facit i HV HITTILLS naturligtvis.
Käre värld.
Nej. Som jag svarade nästa.
Facit -hittills- i HV71 naturligtvis.
Som jag sagt innan. Jag hade hoppats på rockader. Att de skulle bytas ut spelare på några positioner för att försöka lyfta oss. Hittills har inget hänt,
Det växer en brutal oro.
Men det är ju något hypotetiskt hittepå som inte finns.
Mitt facit som målvakt i HV är historiskt bra för jag har inte släppt in något mål än.
Det har du helt rätt i men jag har inte sett dig presenterats heller.
Hade sågat en sån målvaktsvärvning vid fotknölarna direkt, utan att ha sett dig spela men de är väl fel de med.
134 NHL-matcher med mycket defensivt ansvar där han varit uppskattad, bl.a av Joe Pavelski som sagt att han är en fantastisk lagspelare att ha. Över 400 AHL-matcher med 0.68 i snitt och +17 förra säsongen. Känns som bättre än 3C-material i min värld.
Jag hoppas det och håller tummarna!
Allt man kan bedöma hittills är en känsla. Sågar ingen alls, säger inte att man är kass men att han ska bära HV som 1C känns likt förbannat jävligt långsökt.
Tror inte han kommer bära utifrån att han är den som kommer göra 40 pinnar nödvändigtvis. Däremot tror jag han är den typen av center som kommer göra sina forwards jäkligt mycket bättre.