Låter som en bra idé.
han bidrar ju inte med något när det gäller något i matcherna, däremot träningsmatcher det kan hans psyke hantera
Man kan aldrig veta men jag tror vi kunde knipit poäng mot Frölunda och spöat LHC om vi hade haft skadade spelare med.
Luoto Fisken AP20
Kaski Hallquisth
Vi har våra två troligtvis bästa målskyttar borta. En center som ska få sitt stora genombrott denna säsong. Vår bästa PP back och vår bästa junior back (tycker jag).
Laget visar en jäkla moral och viker aldrig ner sig. Faktiskt mer stolt över grabbarna än på väldigt länge.
Håller med, känner med stolthet finns en helt annan krigar-anda i laget nu. Det suger losa och jag kokar efter en förlust men känner att de ger inte mkt lacka nu. De lagen HV mött är sjukt bra.
Lhc är aldrig någonsin “sjukt bra”…
Tycker Fransson just nu är bästa back i hv. Han borde definitivt få chansen i pp.
Borgström - NY - Luoto
NY - Reber - Lyrenäs
Brännström - Kero - Lenc
Tedenby - Lindbäck - Pettersson
Om man ska hitta något positivt i skadeeländet är det väl att vi nu tvingas ta in c/fw. Innebär att konkurrensen blir bättre när de börjar komma tillbaka.
Jag håller Engsund högre även Alsing de har varit bra alla matcher. Fransson gjorde nog sin bästa i kväll.
Edit:
NY-NY-NY
Lenc-NY-NY
NY-reber-NY
NY-NY-NY
Luoto.
Lenc ska fan va kvar. Ge honom C
Fast alsing har en positiv sida framåt, den har jag inte sett hos engsund och tvivlar på att den finns där
fixade detta. Lenc är bra. Kämpar, sliter, ler och roddar med spotify-listan. Balkan-musik. Technoversion av serbisk folkdans.
Dessa nya ni pratar om, skulle det vara direkt import från Allsvenskan då likt Nubben värvning? Det finns ju inga lediga säger dom fören eventuellt campen tagit slut.
Skulle så gärna vilja krypa in i skallen på Blomman och känna av stämningen där inne. Är han nöjd med Davidsson eller vill han skicka ut han på en flotte mot Visingsö?
Och när kommer första krismötet? Imorgon eller på måndag?
Vem ska han peta?
Nyckeln till lösning på många problem.
Centrar in. Just det. Plural.
Om dom finns? Ingen aning.
Det vi ser är att vi inte orkar driva spelet på ett bra sätt, där är iaf för mig just centrarna lagets viktigaste spelare.
Chris har ett hästjobb att göra, jag är övertygad om att det jobbet redan är igång och jag hoppas vi snart kan se ett resultat av sagda hästjobb.
Fan borde gå att 3D-printa några centrar vid det här laget
Kloningen har ju kommit rätt långt med.
Lägger en order på dubbla Hrdina direkt.
Hrdina & fru Dina ?
Badumtiss.