Lagbygget 24/25

Håller med

Ser att du fortfarande har kvar Tikka i laguppställningen, jag köper det. Kanske en mentor för juniorerna.

Som Tikka spelat dom sista två matcherna, kanske framförallt idag så går det inte i dagsläget peta honom iallafall.

7 gillningar

Hur tror ni man resonerar inför torsdag på målvaktaktsidan ?

Går knappast ställa Hugo åt sidan ?

Med tanke på att vi inte spelar på tisdag så hinner han ju vila upp sig men fan det är nog dags för dicken att visa upp sig,

3 gillningar

Nu är det ju ändå något momentum. Hugo måste få stå tills det skiter sig.

2 gillningar

Tror att junisarna behöver just ett par “mentorer”.

Rätt tydligt idag att alla seniorer förutom förstakedjan inte kan dra tåget själva. Men de kan fungera som stöttepelare till våra yngre, och i bästa fall ta rygg på dem, vilket jag tycker flera gamlingar gjorde idag.

8 gillningar

Engsund är rätt bra faktiskt :slight_smile:

5 gillningar

Tror som vanligt att detta med vilka som ska åt sidan kommer lösa sig naturligt. Tror inte vi kommer mönstra fullt lag särskilt många gånger denna vinter (heller).

1 gillning

Eftersom jag är lite trögfattad Quila så tolkar jag ditt inlägg, att de bästa ska spela oavsätt lön eller junior eller gamla meriter. I så fall hundra procent rätt.

Japp och att skador kommer alltid vara en faktor som begränsar oss på ett eller annat vis. Tycker förövrigt att du är allt annat än trögfattad! Skål på dig @Rowan och ha en underbar kväll!

2 gillningar

Förlorar vi nästa match då är det surt igen,men idag får vi fira. Alla gör det bra idag, men det måste gorfarande adderas lite spets till laget, det kommer Abbott lösa.

2 gillningar

Så sant, helt plötsligt så funkade allt. Typiskt Tedenby-mål tex gör bara “cirkusmål” på hemmaplan på lördagar. Ska vi lyfta behöver vi spelare som kan leverar en tisdag borta i tex Gävle. Sådana spelare tack.

1 gillning

Vad tror du själv? Vad är din åsikt?

Tror Hugo får fortsatt förtroende .

Men Dicken måste ju få chansen hyggligt snart han med.

1 gillning

Det var väl inget typiskt Tedenby mål? Eller? Nu var det ju Reber? Som såg insticket? Riktigt bra awareness till den som läste spelet och bra gjort av Teden.

2 gillningar

Brännström som slår sista passen fram till Tedenby…

4 gillningar

Hugo kommer inte att orka stå alla matcher, så inom en snar framtid får Dichow stå.

2 gillningar

Är det vansinne att lägga kaski på en kant?

1 gillning

Tror inte han har farten för det… Men kan vara värt att pröva!

1 gillning