Lagbygget 24/25

Tror Hugo kan få stå en hel del framåt. Är bara två matcher i veckan framöver så inga som helst problem gällande belastning.

Sen kan de välja Dichow ändå men med vårt läge och Hugos storspel så måste vi gå med den bästa hela tiden när det bara handlar om två matcher i veckan.

Hugo kan ju börja tappa lite framåt så det blir naturligt att byta men som han är nu så bara kör!!

2 gillningar

Jag menar, det blir svårt att få in honom på backsidan som den ser ut nu. Men snart blir det väl en långtidsskada nånstans.

Förstår precis! Men som du säger, nån lär ju gå bli skadad så småningom…:sweat_smile:

1 gillning

Men tippar på att Sepp går in på hallquisths plats, alternativt kaski. Hallquisth blir utlånad/petad, Sepp/kaski tävlar med day om extrabacken om ingen skadar sig.

Det var ett Typiskt Tedenby-mål “ett cirkusnummer på hemmaplan när matchen är mer eller mindre avgjord”

2 gillningar

Lyrenäs då??

Han platsar inte i laget. Han är fantastiskt dålig.

1 gillning

Då lika bra försöka få till en trejd ?
Släppa honom?

Kan vi tänka oss att han rimligtvis bör ligga kring 150-200 i månaden ?

Han borde nog ligga kring 200 K ?
Kent är väl inte känd för att skriva billiga kontrakt ?

1 gillning

Oavsett vilket var det för jäkla vackert. Riktigt trevlig match idag och väldigt oväntat, kändes som man gick mot golgata innan matchen. Många spelare höjer sig väldigt mkt idag. Som det ser ut nu med alla hela kommer Sjöholm vara extra back annat skulle förvåna mkt. Stakkestad får man hjärnblödning av varje gång man ser honom då han behöver åka på utlån så snart som möjligt.

2 gillningar

Japp! En trejd hade varit kanon. Lönen lär vara i de summorna.

2 gillningar

Tycker Sjöholm har varit riktigt bra senaste matcherna.

8 gillningar

Absolut, det är bara det att de andra har varit bättre

Jag tycker Fransson har varit sämre.

Ja kanske, jag ser dock en betydligt högre potential i honom

Håller med dock har inte Fransson varit dålig men Sjöholm har varit galet bra. Tror AB passar honom perfekt som tränare. AB var samma typ av back som Sjöholm. Han vet exakt hur han ska använda Sjöholm.

3 gillningar

Oj då tycker vi olika, galet bra har han inte varit

Ja, vem ska han peta nu liksom?
Minst 5 Juniorer som går före i min värld just nu.

Utlån för att hitta formen eller byt bort.
En OSL i form är inte fy skam, men passar han alls in sättet Blomman vill lira hockey?
Tveksamt.
Kanske därför han ser så jävla deppad ut för det mesta.

Fransson visar i match efter match att det är en framtida storback in the making.
Ge nu f-n i å peta honom.

MAn får tycka olika. Tycker de 3 senaste han gått från grå till grym. Som polleten trillat ner.

2 gillningar

Sjöholm har bäst ± i Hv just nu, så nånting gör han bra.

1 gillning