Men sluta, snälla.
Stakke har lirat enbart i brist på annat.
Ute ur laget så fort det bara går.
Hoppas verkligen det
HP gör ju fan skillnad. Att han får spela med lindbäck och stakke är ju en rejäl stoppkloss. Med rätt omgivning hade HP kunna göra en hel del poäng. Stakke eller lindbäck måste bort omgående!
Vet att det är en röd flagg för vissa men jag gillar inte det snacket. Sålänge en spelare gör sitt bästa och spelar i HV så har de mitt stöd till 100%.
Sen vill jag gärna att vi får in spelare som kan konkurera om de platserna. Det har vi inte nu.
Det där låter som korpen, jag säger som Sean Connery i världens bästa film The rock “looosers always whine about their best, winners go and fuck the proom queen” Är Hv som elitklubb i SHL, med fina bra löner alltså en klubb där det räcker med att man kämpar ? krävs givetvist skills och prestation också
Visst men man kan ju välja hur man utrycker det. Jag ser det ni andra ser. Men ok är tydligen inte lika ball som Sean Connery (vem är det)
Vincent Sandberg som fick speltid mot Färjestad i SHL.
Oscar Davidsson som fick speltid mot Färjestad på försäsongen och gjorde det enda målet där.
Theo Sonestedt som lirar första säsongen som ordinarie i J20, för tidigt att kasta in honom i SHL men är en att hålla koll på. Gillade det jag såg ifjol då man bodde i stan och gick på en hel del juniormatcher.
skrev du precis “vem är Sean Connery” ?
Nog mer att ingen är lika ball som honom. Vilket faktiskt är helt korrekt
Två minuter till @Regnet . Inget tjafs nu, åk bara direkt till utvisningsbåset.
Men hallå domaren! Jag menade “vem är lika cool som Sean Connery”. Ser nu hur det kunde uppfattas ![]()
@Regnet Jag är benägen att hålla med dig ditt resonemang, så länge en spelare gör sitt yttersta så står jag bakom denna. Tror absolut att Lindbäck gör detta
Skillnad på exempelvis Shore förra året i kvalet, han brydde ju sig inte.
Att Lindbäck har kontrakt med HV i SHL är inte hans ”fel”, är ju någon annan som missbedömt hans förmåga
Bra exempel på hur lätt det blir fel här på forumet när man diskuterar något ![]()
Efter videogranskning. Beslut på isen kvarstår EJ.
Vad vill vi se för forwardsuppställning om OSL + Luoto är med på torsdag?
AP Ny Ny
Borström Ny Ny
Ny Kero Luoto
Brännström - Reber - Lenc
Tedenby
Där tror jag vi har något.
AP - Kero - Borgström
Tedenby - Reber - Brännström
Lenc - Tikka - Lyrenäs
Träff - Lindbäck - Pettersson
Jag hade velat se:
AP-Kero-Louto
Borgström-Reber-Lenc
Tedenby-Tikka-Träff
Brännström-Lindbäck-OSL
Tills vi hittar ny spets.
Louto skapar oreda i första kedjan så AP kan göra sitt
Lenc som jag tycker är grymt underskattad skapar oreda i andra kedjan så Reber Borgström kan sätta dit den
Träff är bättre än OSL och Brännström så borde få spela minst i tredje kedjan
Brännström och OSL får försöka hitta formen i fjärde kedjan…
Intressanta första linor, däremot så skulle jag vilja ha in H. Pettersson men frågan är på vems bekostnad?!
AP-Kero-borgström
Tedenby-Reber-Brännström
Luoto-Tikka-Träff
Lenc-Lindbäck-osl
Hp
Så hade ja ställt upp det. Tycker andrakedjan ska få vara intakt då de verkar ha hittat något. Även första där kero backar upp ap och borgis i min mening bra. Osl i 4e tills den dagen han hittar formen ordentligt utan att lysa starkt en match för att sen försvinna igen
Edit: hp före stakke som 13e alla dagar i veckan, hade han kunnat lira C hade han gått före även Lindbäck