Tack jag tycker H Pettersson är lovande offensivt men fortfarande VÄLDIGT junis defensivt, stirrar puck och tappar markeringar
Borgis-Kero-Cosmo
Tedenby-Reber-Brännström
Träff-Tikka-Lenc
Louto-X-HugoP
Nordmark el OSL
X-Låt Reber och Kero ta de extra minuterna, krisar det så Tikka med då…
För vi har väl inte råd med att ställa ut Måns som C i 4de linan? Eller är det så att det är kombon Stakke-Måns som ställer till det för dom?
Matcha in Louto lite försiktigt.
Låter som laget i stort. Skämt åsido
Men han ska vara ombytt i alla fall.
Så kulle jag nog också ställt upp laget men bytt plats på tredje och fjärde.
Vill bara föra till protokollet att backen x är otroligt mycket bättre än Martinsson
Hur orkar ni? Sagt det tidigare och säger det igen. Hur orkar ni bygga om och bygga om? Ett slott ska skapas med en korg fylld med bajskorvar. Det kommer lukta bajs oavsett hur ni bygger och kommer garanterat smälta i solen ändå. Måste ju finnas tusentals konstellationer nu av samma gubbar. Starkt imponerad! Blir laget verkligen bättre med samma spelarmaterial bara för att man skiftar positioner?
En diamant är ju bara kolatomer, arrangerade på ett visst specifikt sätt! Rätt vad det är så bildar alla våra bajskorvar en bajsdiamant, kanske.
Tror ingen här vill att HV lägger sig ner och dör. Tror många här vill problemlösa ![]()
Visst är det så. Det är som att vända på alla stenar och några till som inte finns ![]()
Årets kommentar. Detta citat borde sitta på väggen i HV:s styrelserum ![]()
Abbott till NHL, ja klart fan han ska det när vi fått en bra sportchef för första gången på 10 år…
Bra? Han har inte bevisat ett skit.
Nu är du bitter.
Äntligen är vi överens. ![]()
Samtidigt. Vad har CA åstadkommit/påverkat/förändrat? Det är ju svårt att svara på, som jag ser det. Han har inte varit i föreningen så länge, till hans försvar, men ändå. Jag ser egentligen ingen impact.
Värvat 3 spelare där 2 inlett svagt och en tredje åkte på något virus som hållit honom borta hela jävla inledningen. Äh, Chris kan dra. Ikväll. Farväl!
Ja det är nog därför Carolina plocka honom för att han är sämst
skärp dig
Som jag skrev någon annanstans. Vill man inte vara i HV71 kan man dra och det direkt.
Jo men om man får bud från NHL med får man dra. Punkt
”Vice president of pro player personnel”.
Vad fan är ens det? Fixa lägenheter till spelare?
Äh!