Nubbens galenskap med alla kontrakt måste ju fått Abbott mållös…att behöva reda i denna dyngan.
Så du menar att HV kan ha fler mål i baken?
I en stängd liga så hade jag köpt det du säger. I Nhl kan du vara hur jävla klappkass som helst, hamna sist fem säsonger i rad. Få hög chans på tidiga draftpicks etc. Högstaligan måste stängas för att kunna satsa på juniorer allt mer, alternativt införa lönetak och kanske gå tillbaka till max 2 st transatlanter.
Sjukt
Kan du förklara grafen lite så hade jag uppskattat det. Vem är vem och vilken info får vi?
Det står i bilden
Engsunds svar säger det mesta.
Han är garanterat på väg bort…
Om ryktet stämmer som kom ut på twitter om Borgman så kittlar det ju verkligen att uppgradera med Borgman för det är en klar uppgradering i så fall.
Vi behöver dock en center
Var hade han svarat någonstans?
I intervjun inför matchen.
Ah, missade det, ska kolla!
Såg nu. Men inte exakt vilka slutsatser man drar av det.
Vad svarade han och på vad?
Ja Engsund har helt klart stått för några märkliga uttalanden.
Ingen rök utan eld.
Han är på G bort.
Luleå är intresserade.
Bollen ligger hos HV71.
Så är det.
Helt appropå så har vi fått en förstacenter, för visst fasiken klarar Borgström av att spela ett stort centerspel i SHL. Lysande för närvarande!
Behöver väl inte betyda mer än att Luleå skickat en fråga till HV och någon i Luleå-lägret läckt till media? Att bollen skulle ligga hos HV betyder ju bara att de inte svarat när det läcktes.
Samtidigt, vad ska han säga? Åt alla håll blir det ju fel. ”Jag ska vara kvar” och sedan lämna nästa vecka? ”Jag ska lämna” hade varit än värre inför kvällen drabbning. Kändes bara som ett klassiskt icke-svar.