Lagbygget 24/25

Lenc-Fisken-Ang

Luoto-Borgström-Reber

Brännström-Kero-AP

Lyrnäs-Lindbäck-Tedenby/Träff

Så här vill jag se det.

7 gillningar

Mm. Reber är ett bra alternativ. Inte heller helt orimligt att en av våra poängbästa forwards spelar i en toppkedja.

Tummen upp till de fyra kedjorna. Extra plus till att du fortfarande lyckades hålla Tikka utanför truppen :wink:

4 gillningar

Nej! Vi har två fungerande kedjor. Finns NOLL skäl att ändra i dessa. Noll!

6 gillningar

Nej! Vi har två fungerande kedjor. Finns NOLL skäl att ändra i dessa.

Vilka är dessa två? Syftar du på OSL-kedjan så är jag som du nog förstår av en annan åsikt. Funkar inte alls med tanke på att det ska vara en producerande toppkedja…

2 gillningar

Jag hade kört exakt samma formation. Tedenby ska sitta på läktaren dock, tillför absolut inget längre

1 gillning

Våra två toppkedjor. Du tycker inte att de fungerar?

Nej. Nyfiken på varför kan du läsa ikapp OSL-tråden.

1 gillning

”Funkar inte alls”. Stod för 3 av 6 mål idag. Det är nog din matematik som inte funkar! :wink:

3 gillningar

Då får du nog kolla vilka som var inne på de målen du syftar på och i vilka spelformer målen skedde.

Som sagt. Läs ikapp tråden om OSL. Orkar inte skriva allt här igen.

Har kollat. Reber var inte inne på ett enda mål framåt! :joy:

OSL är iskall. Måste flyttas på. Ögonabums.

3 gillningar

Om du har kollat så vet du alltså att kedjan med OSL, Borgström och Luoto INTE var inne på tre mål framåt idag. Bra!

Ang Reber så antar jag att du skojade lite. Hoppas jag.

1 gillning

Vi saknar 3 stycken topp 8 i interna poängligan just nu.

AP
Brännström
Reber

Tycker det är starkt att vi likväl presterar som vi gör just nu.

Icke att förglömma Hallquisth som ligger ±0 och 6 starka pinnar. Vart topp 3 av våra backar.

AP har trots allt gjort 13 poäng på sina 17 matcher och ska givetvis få bra med speltid förutsatt att han är hel.

Detsamma gäller Brännström som vart grymt bra senaste månaden.

Reber är en mönsterbrytare även han och jag förutsätter att han går före killar som Tedenby och Tikkas även framgent.

4 gillningar

Mycket välformade kedjor! Komponerade med spelare som passar bra med varandra :+1:

1 gillning

Iskall?:thinking: Har du sett dom två tre senadre matcherna. Karln skapar ju målchanser hela tiden nu.

Utebliven poängproduktion. Ja
Iskall. Absolut inte.

13 gillningar

Tycker det där ser bra ut :+1:
Hade satt Tedenby som 13e i nuläget.

1 gillning

OSL jobbar och sliter,det ger jag honom, men killen är ju totalt iskall, jag tror inte det hade räckt med ett öppet fotbollsmål för att han ska näta, det har liksom gått troll i det hela. Idag borde han gjort ett kanske 2 mål på sina chanser.

2 gillningar

Iskall i poängproduktionen.

1 gillning

Lenc - OFM - ang

Luoto - borgy - OSL

Reber - kero - ap

Defensiv 4de med bränn - Lindbäck - träff

3 gillningar