Nä, jag märker det!!
Skrik inte tack.
Att inte övriga producerar beror ju på coachen.
Jag håller med experterna i alla fall. Vi ska inte ligga där vi ligger.
Kommer han till HV så är det som HC. Kan ju inte vara ass till AB, blir konstigt.
Kommer inte komma så kan släppa honom.
Haha.
Ok. Så att våra toppspelare “producerar” beror också på coachen då?
Man kan ju vrida på det hur man vill.
Du får gärna hålla med “experterna”.
Säger inte att jag har rätt. Men du och jag nog rätt lika ändå… Du har bestämt dig för att det är Blommans fel. Det är uppenbart. Jag menar att det inte är så. Lika envisa båda två.
Så hädanefter så låter jag det vara. Du och jag kommer inte längre.
Ni två är väldigt lika, det har jag sagt förut. Men vet ni, Blomman är ingen bra coach, och HV har inget bra lag, så ni båda har fel
Alla har fel utom Keskinen. Fan va bra han var!
Fair enough!!
Tur det finns andra här på forumet som vet…
Hans jeans-shorts var dock inte klockrena.
Slutade nån cm söder om ljumskarna.
- Vi ska inte värva för att värvandets skull, men hittar vi något som gör oss bättre så ska vi höra oss för. Men folk måste också förstå att det är lika viktigt att spelarna i truppen vet vilka roller man har.
Vi kommer få dras med flera spelar som indirekt gör oss sämre och ger bort flera mål/ match. Vi har punka och istället för laga däcket rullar dom in på en skrot och ser sig omkring i förhoppning att hitta något som passar till motorn.
Kunde inte bry mig mindre om en ny analytiker.
SKICKA DÖKÖTTET!
Man kan alltid ha hoppet att när vi står där med en säkrad HA-biljett så är analysen av vad som gått snett klar och verifierad.
Men det är ett väldigt litet hopp.
Går Önerud någon annanstans och vi behåller HH så vet jag fan inte vad jag gör.
Helt ärligt. Vi borde fan stå utanför Husqvarna Garden med plakat med texten: " Om Önegud ska spela i SHL ska han spela i HV! SKÄRP ER! " Forumet får göra en markering här!
Simon Önerud!!!
En sann HV71 hjälte!
Vi har landslagsspelare i Lenc och Borgström. Ligans hetaste nyförvärv i Ang. Ligans skickligaste spelare i AP20. Fisken Luoto Kero är inte heller dåliga. Hur fan kan vi vara så kassa offensivt? Fattar inte det
Dom vilar med pucken
Kan felet vara de utanför topp 6, fjärdekedjan är klart mycket sämre än motståndarnas och han väljer att spela spelare trots att de gör det dåligt, som Tikka och Engsund
Sen spelar han på samma sätt mot mycket bättre femmor som Timrås som om han hade spelat mot Vita Hästen