Lagbygget 24/25

Inte en dag för sen… eller vänta jo det är en säsong för sent men skit samma glad ändå.

2 gillningar

Frågan är ju vem som ska ta över???

Varför C på strålman dock? En karl som inte har något hjärta i klubben och som snart ska pensionera sin hockey karriär.
Hade hellre siktat på en mer långsiktig kapten.
Problemet är väl vem, inte ens jag kan säga det :confused:

Kan ju vara bullshit med så vi får se :blush:

Hoppas ju självklart på att det stämmer

Såg nån på Twitter som skrev att Nubben och styrelsen träffades idag. Så om din källa inte är samma person som Twittersnubben så är det ju två oberoende källor som linjerar med varandra :grinning:

Hoppas, hoppas. Silly blir intressant först när organisationen är satt och den är satt på ett ordentligt sätt.

8 gillningar

Dichow Alnefelt

Pilut Sjöholm
Kaski Nyberg
Strålman Seppälä
Fransson

Borgström Lias AP
Lenc Jasek OSL
Brännström OFM Sandberg
Träff X Ignberg
Önerud

Så här hade jag velat se laget… På backsidan är det ett långskott med Pilut men hade varit magiskt att få vår egna 1:a back
På fw-sidan hade det varit grymt att signa upp Lias och Sandberg. Då har vi verkligen något att bygga på.
2:a Centern behöver inte nödvändigtvis vara Jasek, men tyckte han hade något i kvalet
4:e center vet jag verkligen inte… vill ju inte ha kvar varken, Tikka, Stakke, Lindbäck eller Hansson för den delen heller…
Sen känns det som ett måste att dra av plåstret med teden och Foppa…

Hade man landar Alnefelt så hade vi haft ett sjukt spännande målvaktspar.

3 gillningar

Då har du aldrig åkt till Sälen via Lesjöfors… :joy:

2 gillningar

Bra intervju med AD i JP. Han säger att mycket kommer hända de kommande veckorna, spännande minst sagt!

6 gillningar

Vad står det i artikeln?
Har tyvärr inte JP.

Han säger att attityden måste bli en helt annan. I HV har det varit ”det är många som gnäller men vi vet vad vi håller på med”. Och " Nu får det fan vara nog" sammanfattar rätt bra. Jag instämmer helt i det han säger sen får vi se om han är man nog att styra upp det :wink:

1 gillning

Ja Lesjöfors alltså, man hoppas det samhället får leva upp igen nån gång.

Tror vi kan räkna bort pilut

Varken Pilut eller Lias kommer hända, så frågan är ju vilka vi ska vara realistiska och önska oss istället. Lika bra att inse.

Lalegia istället för pilut

Men då ska han inte glida på en räkis utan han ska komma hit hela sommarn och träna med alla andra och vara jävligt sugen på att spela för hv.

1 gillning

Är det konstaterat att varken Pilut eller Lias kommer denna säsong?

Lias ser rätt körd ut tyvärr…

Ganska säker på att varken Pilut eller Lias kommer spela hos oss kommande säsong. Det är inget jag förväntar mig iaf. Det får vi drömma om längre fram.

Hur ser det ut med Sandberg?

Varför?
AHL är inte avklarat och han har inget nytt kontrakt.
Eller har jag missat nåt?

En del av sanningen kan du nog härröra till skattetekniska skäl.