Lagbygget 25/26

• LaLeggia oxå
6 gillningar

Otippat att Kaski är med i leken fortfarande! Är han villig att sajna en try-out för snorbillig peng så kör..

3 gillningar

Alla dessa gick väl kontraktet ut på antar jag? Förutom Lenc!

Men det lär behövas brytas några kontrakt också vilket jag tror kommer ske men det tar nog lite tid då man helst ser något lag ta en del av lönen!

1 gillning

Okej. Behåll AP och LaLeggia. Kaski kan gå.

10 gillningar

Vi släpper 8 spelare och hux flux är vi nere på en mer normal storlek på trupp…. Tänk vad pengar detta måste ha kostat!

16 gillningar

Finns nog många ska du se.

Hans marknadsvärde lär ju vara väldigt lågt med tanke på skadehistorik. Inte konstigt om han vill hålla sig kvar. Alternativen lär vara få….

haha ja, det är fan sjukt något tunt på FW sidan möjligtvis

Brännström, laleggia, kaski, Pilut, Alsing och Engsund.. Den backupsättningen ger mig MARDRÖMMAR (På ett bra sätt)

2 gillningar

Nu ska väll dock Bränna till Alplandet

Brännström lär ju inte hända nej

Så, vad finns de för gamla AIK-coacher Anton kan ta hit och styra hur han vill tillgängliga?

4 gillningar

Är det klart? Måste missat det..

Kaski har ju utgående så om dom inte överväger att behålla så borde han tackats av

2 gillningar

Kero som varit en av attraktionerna och smartaste spelarna släpper vi. Hur fan tänkte man där?

3 gillningar

Aj. Usch. Och spelare….

De man ”släpper” kanske inte vill vara kvar? Det kan väl finnas väldigt många anledningar till det?

1 gillning

Ingen. Han kör one man show.

Blir väl att Abbot skrivit kontrakt med Lindström och Liljander känner att de uppfyller samma roll och att Keros lön kan spenderas bättre på annat håll och därav kapas han.

2 gillningar

Det är väl just det man är rädd för, En AB stab med AB lag. Och inte SHL kompatibelt. Jag är orolig.