Lagbygget 25/26

Håller med i nästan allt, men tror att Sjöholm kan lämna, sen hoppas jag och tror att AP lämnar. Ingen framtid, skadebenägen. Nej tack.

1 gillning

Haha underbart när sånt här når oss supportrar, så vi kan spekulera vidare. MER SILLY

4 gillningar

Pilut var på matchen igår också :grinning:

2 gillningar

Inget seriöst förren han syns på biltema

12 gillningar

Vi får sätta upp en kanera utanför biltema

Detta forum är något extra, ena håller koll på in och ut leveranser hos Nybergs bil och den andra kollar bordsbokningar i restaurangen. Snacka om bevakning :slight_smile:

8 gillningar

Dom har inte en lugn stund i föreningen. :wink::rofl:

Var på Biltema nyss. Ingen Pilut där så han är inte klar…ännu.

3 gillningar

Vi behöver helt klart lobba in en skribent som jobbar på Biltema i stan. KLIV FRAM VEM DU ÄN MÅ VARA! :nerd_face:

4 gillningar

Rodrigo Abols gör inget om HV lockar hit. CA har ju värvat innan…
och han lirade med Ang (och Borgis) i Springfield.
Så han fattar ju att det kan vara skitkul lira i en 1a lina med Ang i SHL.
Sätt fart, ge hit!

4 gillningar

Det går rykten i Luleå kretsar om att HV visade intresse för Jansson i samband med att vi ville ha Engsund i December :slight_smile:

1 gillning

Han har kontrakt med Rögle om han återvänder men Liljander får väl fan ta och slå Sjöström i Rögle en signal.

1 gillning

Har för mig att det stod på HVfans på Facebook också. Kan kanske återupptas till sommaren.

1 gillning

“Fyra backar och en Coca-Cola” så är den traden löst :wink:

3 gillningar

Om du menar Ludvig så är det ju märkligt kan jag tycka. Behöver ju inte direkt lovande breddbackar till truppen. Vi har en handfull egna av den varan redan. Backar utifrån ska vara spets och något vi verkligen saknar. Inga Strandell, Nyberg eller andra liknande värvningar.

1 gillning

Ja Ludvig Jansson

Jag har ingen aning vart ryktet kommer ifrån men eftersom det verkar ha huserat i HV kretsar också finns det säkert nån sorts sanning i det

Står även på hockeynews att det ryktades om att HV var intresserade av Jansson i december. Jag kan ändå se en poäng att ha honom som extraback istället för Landén, och låna ut den senare till HA ett år till.

1 gillning

Har aldrig förstått mig på det där med att värva breddbackar och låna ut våra lovande juniorer. Varför? Satsa på dom istället… Dom håller ju bevisligen.

5 gillningar

Samma sak med forwards. Dumheter att värva 4.e line spelare utifrån för 100k/månaden. Dessa platser kommer naturligt att fyllas upp med spelare som inte levererar enligt förväntan, gamla trotjänare eller juniorer.

1 gillning

Precis. T ex Önerud hade lirat nästan gratis i en 4de lina i år och inte gjort bort sig.
Men nu var ju laget fyllt till bredden och lite till…

2 gillningar