Bara lite nyfiken - var hittar du dom 50% egna produkter i dagens trupp?
Nu skrev han väl inte det om dagens trupp utan på den laguppställning han önskar se till nästa säsong.
Linköping har fått sjuk effekt på tränarbytet. Ser ut som att Leksand kan bli räddningsplankan.
Tänk att vi hade chansen på Ante.
Inte jättemärkligt ändå med tanke på truppen. Det är ju målvakterna som varit de stora problemet där och Ante om någon är ju ändå bra på att sätta ett försvarsspel som i sin tur gynnar målvakterna.
Vet inte hur LHC är på att vila med puck dock. Där är vi vassare.
Edit; Vi är dock i jävligt fel tråd såg jag nu.
Varning utdelad till Andersson711.
LHC har haft fruktansvärd tur i alla sina tre bortamatcher som de vunnit (MIF, Växjö, SAIK). Jag har sett matcherna och det har varit spel mot ett mål i princip. Förlorat skotten stort och målvakten har stått på huvudet. Kommer aldrig att hålla.
Tror HV, LHC, Leksand och Rögle kommer slåss om att undvika kval. Modo går inte helt att räkna bort heller, de har ju dubbelmöte mot LHC nu och chans att ta in många poäng.
Det var ju så vår streak inleddes också som skapade självförtroende för i alla fall 8-ish matcher.
Jag är bara rädd att HV är det laget som faller ifrån, dvs inte hänger med poängmässigt. Som jag skrev i morse i tråden säsongen 24/25. Man måste upp ett par hack. Hitta en högre lägstanivå som gör att man kan hantera matcher där det inte riktigt stämmer och studsar med.
Under vår streak vill jag hävda att vi endast vann orättvist i en match och det var mot malmö. Övriga matcher var jämna. Även frölunda borta var inte så underlägsen som folk vill hävda. I öppna chanser var det jämnt.
Enligt Aftonblaskan leder HV71, tillsammans med Färjestad och ZAIK, racet om Andreas Borgmans signatur inför nästa säsong. Hoppas!
Lät bli budkrig om Borgman.
Får hoppas att lira med Pilut lockar.
Först måste vi hålla oss kvar
nu jävlar händer det grejor här känner jag
Borgman/X - Pilut/X
Joey - Alsing
DAY - Hallquist
Viggo - Sjöholm
X - X - ANG
Luoto - Lindström/X - X
Bränn - Lindström/X - OSL
Lenc - Reber - Träff
WIN - HP
Sen är ju frågan om han ens vill spela i vår förlorarförening. Gå till Färjestad eller Zaik och få vinna måste locka mer.
Ja men hur kul är det att vinna smguld i en klubb som Färjestad?
Man får ha träskor när man vill. Finns fölk som gillar sånt. Tyvärr.
Å lyssna på dansband i arenan varannan match. Finns fölk somm gillar de me.
Tingsryd spelar ju Evert av Eddie Meduza när motståndarna blir utvisade, jävla klass på den klubben. Skulle ljuga om jag påstod att en bonnpajk som mig inte blir lite avundsjuk haha!
Jag som tycker HV borde ha reaktorn läck i Barsebäck som intro låt haha
OT
Varför blir jag inte förvånad?