Många uppräknade starka backar som inte har levt upp till förväntningarna och fler till finns. Även forwards. För att kasta bomull i glashus är jag glad att vi sätter vårt hopp till en 2/3 ny ledartrojka…![]()
Noah Philp bryter kontraktet och slutar spela hockey.
Förlåt men vad i helvete är detta?! Kunde han inte kommit på det lite tidigare? Tack för att du sätter hela föreningen i skiten!
Jaha där försvann han. Jävla pellejöns. Men kanske bättre nu än att han åker runt och är en deprimerad flopp som inte vill spela. Men kul som fan att vi behöver en ny 1 center….
Nu är det fan kört för oss.
Med all respekt för dig Herkie82, men aldrig aldrig klanka ned på någon med mental ohälsa. Aldrig!
Och det kommer han på samma dag han skall komma till Sverige, vilken jävla idiot.
Jag hoppas att det detfinns några pengar att hämta från honom i skadestånd?
Kuken
För helvete.
Lika bra tajming som en pungspark.
Nu är det total kris.
Vart hittar vi en 1C nu?
Det kan vi glömma. Frölunda är också på jakt och har deg…
Köpa loss Vesel från AIK…. Skämt åsido blir det väl någon annan forward från AHL
Exakt så.
Fy fasiken vilket bakslag.
Nu behöver vi ha en jäkla tur och hitta något guldkorn alla missat.
Självklart kan vi vara irriterade över hans beslut.
Men någonstans får vi acceptera att han inte mådde bra som Hockeyspelare och ledde av depression och vem fan vill ha en sån spelare på isen !
Står även att Johan Hult har vetat om detta sen tidigare i inlägget och jag själv tror säkert att man har redan börjat lägga bud på spelare som första center.
Om inte frölunda har hittat sin spets center kommer inte vi heller göra de
Vart ser du att hult vetat om detta?
Nu har vi SHL sämsta trupp
De hade vi innan också
Solklart sämst. Centersidan är ju bedrövlig
Står att Noah hade ringt Hult i veckan och berättat
Nu måste man lasta upp pengar som fan för o rädda upp situationen