Lagbygget 26/27

Dumt att vi sparkade AB då :frowning:

Det här är kanske något jag missat, men varför?

Men snälla, det är ett skämt. Om varje poäng kostade 3,5 miljoner, tänk om vi hade tagit fler poäng, vad dyrt det hade blivit. Det stämmer ju inte med verkligheten. Men som sagt, ett skämt.

4 gillningar

I dagens Nedsläpp HV71 frågar JP Expressens ena sillyxpert, Mats Persson, om han hört något om HV har något på gång. Efter en viss tvekan svarar han…“jag passar på den”.

Tycker svaret kan tyda på att något är i görningen.

8 gillningar

Ge oss en finsk center

2 gillningar

Spännande med ett sånt svar, de betyder nog att något är på gång, annars skulle dom sagt “nej helt dött” kan vara så att de är nära o skriva när som därav kan dom inget säga alls.

1 gillning

Nu får våra instaspanare hålla utkik

5 gillningar

Mattias brukar normalt sett vara tydlig om det tex inte är något på G.

Skulle 100% säga att det är något i görningen.

Han skulle inte uttrycka sig sådär annars.

Har någon här på forumet hört något?

4 gillningar

Tyvärr så har insta knåpat om i koden så alla trackers visar precis det samma som när man kikar på Instagram sen en vecka tillbaka. Ett urval av de senaste följarna och inte i kronologisk ordning.
:frowning:

Så nu är det storstrejk tills de fixat problemet!

2 gillningar

Har också märkt det, jävligt dum idé av Meta :rofl:

2 gillningar

Nässén? :grimacing:

1 gillning

Säkert

Det hoppas jag verkligen inte

Det är väll den hyllan som Hult letar. Komulus håller ju breddback i allsvensk nivå, Näsen är snarlik nivå

Hult är så fel person för hv. Inget kommer bli bra när man har en så medioker SC.

1 gillning

Nick Shore har korttidskontrakt med Lugano, men är inte med i kvällens premiär i Schweiziska ligan. Just saying.

14 gillningar

Om det nu är så svårt att hitta vettiga centrar så tar jag Shore vilken dag som helst. Gärna Shore och sedan någon riktig jäkla spets när camperna är slut.

8 gillningar

Tar också gärna Shore.

4 gillningar

nu diskuterar vi lagbygget som vi har. Shore platsar som bäst i drömtråden

Något måste ju komma in snart, truppen är tunn och skör.

DIF presenterade nyss en spetsforward och LHC en spetsback igår så det finns ju spelare.

2 gillningar