Omgång 12: HV71 - Malmö IF

Måttet är rågat även för mig, Montén måste få sparken och en hel del till i styrelsen. Säsongen känns slut redan nu och jag är heligt förbannad!

2 gillningar

Nepotismen sitter djupt i HV. Djupare än bara tränare / sportchef som vi sagt tidigare. Ser fram emot din analys. Håller med om att det är mycket fel i HV just nu. Större tilltag behövs. Akut.

5 gillningar

Han kan bäl gå på J-Södra pä måndag, så fåf den stackarn se ännu ett dabacle, om han nu inte gillar att Skövde gör tre mål på nickskarv på långa inkast…

1 gillning

Jag tänker mer att André är di Caprio. Nubben mer han som fortsatt ser skeppet som otänkbart trots händelseutvecklingen.

1 gillning

Vem ska in istället? Brattström kan ju inte ens rädda en badboll?

2 gillningar

Han sitter bredvid oss.

Jag har bett om ursäkt å forumets vägnar

18 gillningar

Skulle vara oerhört intressant och höra tongångarna i omklädningsrummet efter 2:a perioden. Även i Malmös som lär skrattas högt om HVs mediokra spel…

Hälsa att han är en hjälte

2 gillningar

HV har släppt in 10 raka mål efter 0-4 i Götet så du är på spåren tyvärr…

Och fråga om han vill ha ett tränarjobb

2 gillningar

Vi vill se Thomas vinka!

1 gillning

Det är ju inte poängen. Vi kommer inte vända om nån tror det. Man måste göra rätt saker hela tiden om du skall leda ett lag. Man byter målvakt när man underpresterar, om inte annat än att sätta ner foten!

Bra om vi kan få in Strålman som spelande tränare. Den enda som ser ut som att han vet vad han gör.

Undrar om “tekniken” fungerar när Monten ska intervjuas efter matchen…

6 gillningar

Hv skapar absolut ingenting

Ta hans kontaktuppgifter är du snäll.
Så drar vi igång en insamling till en ny resa när vi har ett lag som lirar hockey.
Jag slänger ledigt in halva vinsten på förra matchens vinst på Matchen.
500 Bagis.

7 gillningar

Känns som vi kan ersätta det mesta med chatgpt och det hade gått bättre…

1 gillning

Detta är ju katastrof,vare sig ledarna eller spelarna verkar ju ha någon som helst självrespekt eller självbevarelsedrift. Det finns absolut något i detta laget som ska kunna ta oss uppåt i tabellen,men detta kommer inte ske utan en nystart eller med nytt blod in bland ledarna. Så utan att gnälla mer som får vi väl alla här hoppas att på måndag när Shore ansluter blir det en nystart och då en nystart utan Montén. För nu är det mörkt,helt jävla bäcksvart!!! På Måndag måste vi börja helt om från noll….

3 gillningar

Ser fram emot det. Fyll gärna på i den här tråden.

Det blir lätt att göra en JP-femma efter denna match, den måste vara tom.