Omgång 12: HV71 - Malmö IF

Skrattade högt vid 0-8. :smile:
Halva HV sitter på arslet eller badar på isen.
Tänkte på scenen i Monty Pythons Meningen med livet när lärarna spelar rugby mot småglinen.
Detta är vårt Monténs pyton… och jag kommer inte på nåt bättre än att skratta åt skiten.

3 gillningar

Samma, kunde inte annat än att skratta åt eländet. Blev nästan komiskt. När Sanny säger inför tredje att nu kan det inte bli värre iaf…

Bra skrivet.

Istället för att ”hylla” snubben som hamrade i plexit ovanför HV spelarna, hoppas jag han blir avstängd på lång tid, gärna med indraget årskort.
Ens beteende gick långt över gränsen och borde skämmas. Idiot!

Hoppas Pontus Seveli, arena- och säkerhetschef slå till hårt mot hårt.

3 gillningar

Denna snubbe var även en av de två som agerade klackledare under första delen av förra säsongen…

även NBS behöver göras om

9 gillningar

Men snälla…… Klart som fan att folk ska få visa sitt missnöje. Inte ens den största facebookfjollan som kommenterar massa hjärtan i ett inlägg att HV förlorar med 0-8 kan vara nöjd idag? Tycker det var helt rätt gjort, skit ska skit ha! Folk måste inse vart vi är påväg, föreningen står inför sin död om vi blir degraderade. I G E N på tre säsonger…

Jag har under de flesta år varit ganska kritiskt, ibland på egen hand och ibland med medhåll men det jag upplever nu, när folk verkligen går bananas. Wow! Det är precis vad vi behöver och vad vår otroligt inkompetenta ledning behöver se för att få upp ögonen. Folk är less på den här skiten nu!

22 gillningar

Word

Jag är så otroligt förbannad att se det förfallet HV har blivit. Från en stormakt, respekterad och hatad av alla motståndare till att bli en medelmåttig, grådassig clownförening. Det var något man aldrig trodde skulle ske inom närtid.

Spela upp scenariot att vi hade valt att stå fast med Andreas Johansson istället för Hult/Davidsson m.fl. Jag är ganska säker på att vi inte hade varit i den situationen vi är i nu. Sen är det inte säkert att AJ hade varit kvar än idag men han hade troligtvis satt sin prägel och kravställning på föreningen och laget.

5 gillningar

Det där är en balansgång som kan få väldigt tråkiga efterspel. Det är lätt att ryckas med, kanske speciellt om man har fått lite för mkt dricka innanför västen, jag har sett det själv så många gånger. Sen ska man givetvis får visa sitt missnöje, varför inte en stor banderoll med “Nubben/Montén out”
Jag vill inte se folk gå bananas bland barnfamiljer i Garden, däremot kan firma Nubben och Montén packa sina väskor och aldrig komma tillbaka

6 gillningar

MYCKET på grund av att folk, bla NBS och alla sopor på Facebook fortsätter att överösa kärlek, kumbaya, choklad och blommor oavsett hur illa det än ser ut. Sånt får mig att vilja spy, äta upp spyan för att sen skita ut den och spara den i en burk för att göra om processen igen nästa omgång.

Stora delar av mitt liv är ägnat åt HV, genom alla jävla år. Spenderar läskiga summor pengar på diverse resor, säsongskort, mat, kläder osv. Jag har tamefan rätt att vara förbannad och less när det ser ut som det gör!

Fyfan, jag är så förbannad så jag inte vet vad jag ska ta mig till! Samtliga som har satt HV i denna positionen kan bokstavligen dra åt helv…

Tack för mig för ikväll… Fridens, kumbaya osv.

17 gillningar

Pratade nyligen med admin Diabolics och fått riktlinjerna som du själv beskrev.

Förr klistrade man in rakt av. Få se om man kommer ihåg samtalet efter ett gäng bärs ikväll :wink:

1 gillning

🩷:heart::orange_heart::yellow_heart:🩶

Ähh.

Vem då?

Precis sågjorde jag i affekt ovan. Hela skiten från JP
Men just i detta case tänktenjafnatt alla skulle få se om omvärlden ser samma tendenser som detta Hvforum.
Dock så är det en sjuk sits vi befinner oss i.
Blir säkert bannad.
Dock som tidigare påpekat ville jag ge alla en bild av hur omvärlden ser på detta lag.
Med hopp om att ses framöver loggar jag ut

Såg du och jag samma match?

Vad är det du menar att du tycker ser bra ut?

Choklad och hjärtan till dig! Nä men skämt åsido fattar vad du menar. Du har all rätt att vara förbannad och jag klandrar verkligen inte de som lackade ur mot HVs bås. Eller de som gick hem.

1 gillning

Ja, men det tycker jag absolut att var och en har rätten till o göra, men du tycker inte det är lite skillnad på att göra det under en match kontra på ett forum? Det var trots allt 0-4 på tavlan och mer än 20 minuter kvar av matchen när den första flocken började bege sig hemåt.

Tycker det är ett otroligt dåligt och tråkigt sätt att protestera på.

Jag tror inte att man protesterade på 0-4 där och då utan snarare de senaste matcherna fram tills 0-4.

Det låter jag vara osagt, vad jag vet är att väldigt många lämnade arenan just då. Och det tycker jag är väldigt klandervärt.