Omgång 12: HV71 - Malmö IF

Nu såg jag inte matchen idag, men 0-8. Förstår att Hv måste spelar väldigt dåligt och att försvarspelet är under all kritik. Men vad tycker ni? Behöver Hv skaffa en till målvakt?

Jag tycker vi kan leta en bättre målvakt, Ortiz har egentligen bara gjort 1 bra match

1 gillning

Vi tänker samma sak. Du blir knappast bannad för en sån skitsak. Har själv som moderator i några år med flera ”råkat” fyllebanna någon stackare.
Självklart kompenserad.

Det samtalen, dagen efter på intern(mod/admins egna trådar)där vi pratade med varandra på forumet lekte man inte med. Dekman var arg. Övriga såg rött. Var typ 3-4st under mina år.

Gillar dina bilder och ryggbiffen idag :+1:

FORZA HV71

1 gillning

Att folk lackar ur förstår jag, kan tänka mig de sa typ samma sak som vi skriver här “vad fan håller ni på med” “skärp er” “avgå Montén”

Fråga vad gör folk efter en sån här förlust för sansa tankar och känslor?

Det blir ju extra märkligt när man precis haft krissamtal etc och efter det skördar man frukterna av detta :

0-8. :roll_eyes:

1 gillning

Konstig fråga.

Stavas vikingamjöd förstås…

Ja jag har för mig att vi klistrat in Jp:s texter rakt av i sin helhet här. Som jag fattat det har vi haft nån ök med dem kring det…?

Har man betalat dyrt för att gå på en match och de agerar som de gör har man full rätt att lämna arenan. Då är det tråkigare med de som lämnar arenan vid seger några minuter innan för trafikens skull, även om det är förståeligt. Eller när de gjort sitt bästa och inte räckt till.

4 gillningar

Som sagt, ringde upp admin Diabolics och rutat svaret ovan.

Bästa med dagen?

Jag skippade helt matchen och gjorde nått annat. Slog på radiosporten och hörde att vi förlorat med 8-0, slog av den och tänkte vad i helvete?!

2 gillningar

:arrow_up: Kvällens topp 3:

1. Kronwalls sågning av defensiven
  2. Supporter-Mike från Wolverhampton
  3. Grabbarna som intervjuades i paus

:arrow_down: Kvällens botten 3:

1. Montén är kvar
  2. Nubben är kvar
  3. Vårt grundspel
11 gillningar

Hängde nog ej med på det svaret faktiskt :face_with_raised_eyebrow:

@15:48
Kronwalls förklaring ang försvar var en ögonfröjd.
Fullkomligt lysande som HV ignorerar - bevisligen.

Ny huvudtränare, varför inte?

1 gillning

Ja mjöden är extra god just nu

Ja jag kan ställa upp! :joy:

1 gillning

Utan krissamtal hade det blivit 0-12 ?!

Tänkte mer folk på forumet, men tror jag ställde frågan lite fel.

@Dovahkiin Angående hantering… Jag har mer och mer gått över till att känna att det är en dramaserie vi följer, tror den började vid guldet. Vad händer i nästa avsnitt tro? Det är välregisserat men ibland lite osannolikt, utan verklighetsförankring, men ändå bra. Liksom.
Själv?

1 gillning

Hej Macce, min fina kompis.
Ring eller så ringer jag. Har kvar samma nummer.