Omgång 20: HV71 - Karlskrona HK

4-1 har jag tippat :wink:

tråk-lule har fått en ordentlig utmanare i KHK, därav din femma.

Ta och vila ikväll så kanske du kan ta en extra runda på Fredag och Lördag istället :slight_smile:

jag har inte listat ut hur jag skall göra för att KHK skall göra mål dock…

:smiley:

:smiley: :smiley:

Karlskrona måste vara det tråkigaste laget på länge, om inte någonsin.

Skönt med 3 pinnar. Väntat, men skönt.

Håller helt med, 3 poäng och hållen nolla var kvällens höjdpunkt annars väldigt sömnigt.

Skönt med vinst, men Gud vilken tråkmatch, höll ordagrant på att somna med lite hjälp av begravningsmusiken också. HV71 måste bli vassare framåt och sätta sina lägen.

jag har inte listat ut hur jag skall göra för att KHK skall göra mål dock…
[/quote]
:smiley:
[/quote]

[/quote]
Det har inte dom själva gjort heller så du är inte ensam

min positiva femma:

  1. gött med tre poäng
  2. Spel mot ett mål
  3. Borgman nätar
  4. Hyffsade intentioner i kedja tedenflöjt, #24 och Arla morgonstånd.
  5. Gött med tre poäng.

Ja Ja en välkommen 3a Nu djävlar ska jag slå upp en stor Whiskey :exclamation:
Det är jag värd efter denna tråkmatch :wink:

Ok det finns mycket positivt ikväll med :laughing:

Såg inte matchen och slapp höra musiken :slight_smile: , men tre friska och viktiga pinnar - tack för det. Skönt att se att tålamod och inte köttmurshockey lönade sig. Abrahamsson från AB skrev på Twitter att KHK gjort 7 mål på 7 matcher och ändå tagit 10 poäng. Det är inget bra betyg för svensk hockey direkt, och inget man vill se som supporter.

Bra jobbat HV och nu tar vi 6p mot tråk-Luleå i helgen!

Och nu väntar 2x TråkLule :frowning:

Borgman må spela lite vanskligt ibland, men vilken härlig potential har har. Rörlig, fina uppspel och duktig på att åka med puck. Vilket fynd!

Jag tycker det syns ganska tydligt att #24 inte är hämmad av sin kropp som under förra säsongen. Bra utväxling när han trampar igång och man ser mer och mer av hans härliga kroppsfinter. Tyvärr så får han inte ut så mycket när han spelar med Tedenby. Christensen ska ha mycket puck, och det är svårt med Tedenby som också ska ha mycket puck.
Jag tycker man ska spela ihop #24 med Brithén igen, dessa herrar har fungerat förr med varandra. Linan med Thörnberg skapar ändå ingenting i nuläget.

KHK bör sjunka som en sten i tabellen framöver. Man producerar 2 skott framåt i en tredjeperiod när man ligger under och utan att HV spelar någon propagandahockey. Det kommer inte att hålla.

Var för jag inte var här

gött med 3 friska pinnar, Hv dominerar matchen 40skott emot 9 ? ganska överlägset

ska man vara petig och gnälla på något så är det väl fortfarande effektiviteten då, men första kedjan tror jag kommer bli bra igen nu med Önerud, frågan är om inte Christensen skulle lira med Thörna Önerud dock

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

Då återstår bara 6 poäng till denna veckan så är vi hamn.