Omgång 32: Rögle BK - HV71

Ja där vann Malmö…

Tänk att ha 6v4 i 2min och välja att spela Taylor Matson istället för Foppa, jag vet inte var jag ska ta vägen med det här coachandet. Tror fan inte mina ögon

2 gillningar

Ingen kul kväll… Inställd på kval. Blir RIKTIGT obehagligt. Bävar verkligen…

Förstår att inte Forsberg förlängt. Oaktat att HV är påväg att åka ur (han hade givetvis signat ett kontrakt där han sluppit följa med ur) - men i dagsläget får han ju knappt chansen att göra det han är bra på, heller. Tränarna nedprioriterar honom i PP, till förmån för ett PP som inte producerar alls. Vad tänker de med? Tänker de alls?
Förstår att han inte blir sugen att re-signa i det läget. Tyvärr. En spelare jag gärna sett i klubben i 5+ år till. Men det lär inte bli så.

4 gillningar

Tyvker ni dom ordinarie pp spwlarna gjorde de bra under matchen?. Kom ju för fan knappt in i zon stundtals. Helt rätt att ändra lite. Dock så skulle jag byt ut allihop!!

Tror inte jag väljer att följa HV nästa säsong i Allsvenskan. Känner att föreningen har svikit en rejält denna säsong.

För övrigt tar vi oss inte upp igen om vi åker ur. Inte en chans.

1 gillning

Att inte Foppa var med i 6v4 är oförståeligt.
Är det Åkerman som ställer upp PP??

Då måste han få gå.

HV väntar tills matchen är konstaterat förlorad sen börjar man kämpa lite.
Tommy skriker i båset: “Nu står det 2-0 grabbar, kämpa nu och gör 1-2 sen kan ni ge upp igen!”.

1 gillning

Vi saknar många viktiga spelare, och har svårt att möta Rögle i 5v5… men vi blir inbjudna i matchen genom PP flera gånger. Tränartrion är för tafatta och Åkermans PP är helt värdelöst. Att inte matcha Foppa är så in i helvetes dåligt…

Man pallar inte mer av det här skitet… ja vi vann mot brynäs och ja Thörnberg är en stjärna… men FAN vad dåliga vi är NU!

Dig vill man ju inte ha i sitt lag. Du får gå tillbaka till lagerjobbet på måndag och köpa snus på macken.

3 gillningar

Undra vem som ska “mysintervjuas” i HVTV nu?

Kanske en arkeolog som kan berätta om stenar man gräver upp?

En ond häxa med magisk spegel?

Blä och fyfan. Ångrar alla tusenlappar jag lagt på biljetter, merchandise och drivmedel sedan nittiotalet.

Samuelsson har NOLL känsla för att matcha de hetaste spelarna, han tänker Matsson, Lindbäck, Lenc osv framför Vesel och Foppa i PP…Foppa har tredje minst istid av våra forwards i HELA laget…men han har 22p och näst bäst plus minus av alla forwards, undra vad Forsberg gjort ? Hånat Samuelsson privat ?

3 gillningar

Ja bara man får behålla ”myset” framförallt. Det ska ju bara vara roligt och inte jobbigt…

Ja jag som såg Tedenby på plats hemma sist fattar inte hur han ansågs så bra. Kanske en del i det dolda för jag tycker inte man ser att han skapar något riktigt.

Han VAR bra. Hans tid är över nu, tänk hur många pigga, taggade juniorer man kunde fått för hans lön.

1 gillning

Det funkade väl inte superbra när Teden återvände förra gången heller? Jag hade inga större förhoppningar men jag tycker inte han tar en plats längre, ja nu i detta laget gör han ju det men egentligen inte. Får nog bli samma som med Thörnberg och Ullström. Tack o hej.

Varför kan inte vi här enas om att skicka mail till nubben och lindbom så de får känna press? För det känns som om vi fans behöver göra vår röst hörd för det här är ta mig sjutton värdelöst

2 gillningar

Kan bara hålla med…

Och där vid målet, ”jag står lite här mellan de båda Rögle-spelarna så har jag gjort nåt och så låter jag Hammer gå ut o pressa” Nåt kunde han gjort!

Har svårt att förstå att vissa inte skulle följa HV om vi åkte ur igen?

Helt ofattbart, visa lite ryggrad och kärlek och stå upp för laget i vått och torrt, och givetvis gör er röst hörd.