Omgång 33: Luleå Hockey - HV71

Jag gråter fan nästan hur kan en förening pissa så på sitt egna varumärke och inte inse att det är ledarn bakom spelarna som inte funkar

Jag är också övertygad om att Pettan försöker, men han fyller inte kaptensrollen genom att försöka.
Han måste sälla sig till hjältarna, eller åtminstone ha så pass med pondus att det fungerar ändå.

Ledaregenskaper är ingen man får sig tilldelats.

Men jag håller med om att Fälth också är usel idag.
5-0 nu.

Gunnarsson :laughing: :laughing: .Duger endast till båsöppnare och där kpm 5an :laughing: :laughing: :laughing: :laughing:

Hahah. 5-0 dags att nya SHL reglerna flyttar ner oss till Divison 1 tror ja.

Och där byttes kanal på TVn. Det finns gränser. Nu supa.

Aldrig bra att vara chef över sina polare!

5-0… AIK vinner förmodligen mot brynäs. Då är vi under kvalseriestrecket igen. Fyfan, det här går åt helvete.

Visste att det skulle bli tufft idag men detta är fruktansvärt. För många matcher denna säsongen har det varit såhär. Inte okej.

Värst är det för de som har åkt upp/ner till Luleå för att se på matchen och stötta HV71.

Jag är benägen att hålla med dig,begriper inte att styrelsen agerar.För med denna säsongs skrattretande prestation så är jag säker på att föreningen kommer att tappa en massa sponsorer till nästa år och varumärket HV71 har tappat riktigt i värde.

Kan ju bli kul att möta Troja och Västerås också…

Fattas bara att AIK vinner imorgon också, så är HV lika under strecket som dom är under isen.

HV71 = DIF v2.0!!!

Nu tar vi julledigt tycker jag…

Now me LOL longtime…or not.
Stängar av, leta navelludd är bra mycket underhållande än det här.

Nån som vill låna min skämskudde?

Det jävliga är att man sitter och hoppas på Luleå-mål nu. Vill inte att nuvarande ledare ska få fler livlinor i och med knappa förluster (som bara är knappa rent siffermässigt, spelmässigt är vi långt efter) och tursamma vinster baserade på individuella prestationer. Bättre skiten får rasa helt så man måste göra något. Så jävla less på skiten. Gör iallafall NÅGOT för fan. Försvarsspelet är värdelöst, så kicka Forsberg? Han kan väl för fan inte vara speciellt dyr. Ljungbergh verkar inte heller tillföra något. Skiter i vad man gör, bara det inte står samma tre tomtar i båset efter uppehållet. Något måste man ju göra, hela Sverige ser det, med undantag för just de personer som faktiskt drar i trådarna verkar det som.

Hur man åka upp och spela sista matchen innan juluppehållet och förnedra sig så?
Kanske är lika bra att det blir tvåsiffrigt idag så något händer…

Är det någon form av protest dom sysslar med HV71 eller?

Nu är jag övertygad också. Jag vet inte om det är Dahlen eller spelarna som är felet men Dahlen måste gå nu.

Funkar det fortfarande inte så är det bara att börja rensa spelare inför nästa säsong.

Rajala -3 oxå.

:smiley: :smiley:

Undrar om Dahlen kommer att coacha HV i Division 1 om 2 år?

Kan vi inte försöka anordna ngn sorts protest utanför Kinnarps för att markera att fansen fått nog? Inget allvarligt naturligtvis men ngn jävla banderoll eller så?