Omgång 4: Brynäs IF - HV71

Eidstedt utvisning för putting ele?

Den där Greg Scott är inte speciellt duktig på att stå på benen heller x2

fan. där rök mitt tips.

Äckliga greg scott

Hängde i luften. Ska bli intressant att se om HV orkar lyfta sig igen nu. Det har varit lite för långa byten i andra här nu och det måste fixas till för att man ska orka matchen ut.

Förväntar mig böter på Scott. Dör efter en knuff i ryggen.

Fan

PW har varit förbannat bra.

Går ju inte att stå emot hur länge som helst…hoppas Scotts akrobatik granskas…

Fuck. Det går inte att stå emot hur länge som helst.

Ahh, detta är för hjärndött att diskutera vidare. Jag tycker att HV71 är bäst och allt annat än Öster och HC Dalen är rena rama skiten. Har du problem med så är väl det enklaste att inte diskutera frågan vidare med mig. Du kommer aldrig få mig till att säga att något annat lag i världen har chans mot HV71. Så är det bara!

Vad hände med Laine?!

Så otroligt onödigt av Axel.

ingen risk, det var ett regelbrott, även om han låg å vilade en stund, pipan hade redan blåsts.

Hoppas de orkar hålla tätt till periodpaus…

Laine ut 12 borta?

Laine tydligen klivit av nu också.

Vad händer i HV? Det kan inte bara vara otur med alla dessa skador.

Haha vafan har Laine utgått nu? Patetiskt detta

Ujujuj… Jobbig period. HV kom knappt ur egen zon och 1-0 var logiskt. Alldeles för mycket BP även om man spelar bra i det och PW glänser. Det går ju inte hur länge som helst. Men en stor bedrift att bara ligga under med 1 mål, faktiskt.

Hoppas HV kan stänka in en kvittering tidigt för att få lite energi att gå på i tredje.

Ja, har man satt ribban efter Laines “filmning” så borde det bli en jävla massa spelare som kommer att dömmas för filmning framöver. Tvivlar dock starkt på att så kommer bli fallet. Vi vet ju sedan tidigare att domarna dömer efter vilket namn som står på spelarens tröja.

Det var regelbrott när man trippade Laine också. Likväl gransknin o böter.