Nu vänder vi på kallingarna allihopa så går det säkert vägen.
Robert får dock dispens, läderstring blir lite lurigt…
Jag har fått nog! Jag skiter i hv nu. Kalla mig medgångssupporter. Men det här går inte! Fyfan.
Jag känner mig helt likgiltig inför om HV åker ur eller inte…sjukt att känna så egentligen. Något är ruttet med denna föreningen,riktigt ruttet.
Alla pratar om hur dålig inställningen är men jag tycker snarare att det ser ut som att vi helt enkelt inte har kvalitet nog bland forwards. Passningspelet är inte bra, närkampspelet är inte bra, man har ingen känsla för vart medspelarna finns, man klarar inte att fysiskt slå våra motståndare.
Den enda som faktiskt spelar hockey på en nivå som är SHL-mässig är Wedin.
Känner samma sak. Kan tycka det är synd om 57,16 och 64.
Resten pissar ju på Hv.
Släng in handduken, ni vill ju inte lira, inte kämpa eller tävla.
Självförtroendet är verkligen på botten och det syns tydligt.
Hur fasen bryter man denna vägg.
Är det nån som tror att Hv helt plötsligt kommer börja vinna i ett kval?
Usch vad dåliga vi är
Det är planen i år. Spela så dåligt att ingen tror på en och sen krossa motståndaren i kvalet. Allt för lite spänning i vardagen nu när alla sitter hemma
Det spelar alltså ingen roll vem tränar HV, man skulle nog kunna sätta kassörskan på Ica där sämre än sist går ju inte komma…
Hv71 vs HV71 J20
TV match
hur skulle det se ut…?
Hur ofta dumpar Frölunda puckar?
Hur många gånger backar våra backar ner från egen blå och tillåter Frölunda åka in utan kamp? Emil J gör det vid 0-3 målet!
Man skämmer fan ut sig idag! Vi har kniven på strupen och man mäktar inte med ett skit som är värt att nämnas i detta lag!
Fan kalla in vem fan som helst som kan få ordning på detta nu. Lillis fixar inte detta heller utan man kör vidare på denna jävla spelidé.
Perra är väl arbetslös? Lasse Falk är väl arbetslös? Boork är väl arbetslös?
En amatör ser ju detta och hade lagt upp ett helt annat spel. Känns som alla inom Hv är blinda och lever fortfarande på storheten vi hade.
Man trodde efter matcherna innan uppehållet att vi gjort om vårt spel för då kom vi med fart och alla fylle på och det va positionsbyte mm.
Nu är vi statiska och alla står och kollar på! Inte en jävel beredd att skapa ytor för någon annan. Ingen jävel är beredd att offra sig ett skit för Hv71 som förening!
Finns inte en chans detta lag spelar SHL nästa år. Pajas förening
Har du slutat tro?
Trodde vi nått nån slags rock bottom förra veckan, men nej HV är tydligen inte klara med att vara genomusla
Väl talat. Tack!
Nej, vi är tydligen inte ens nära botten.
Hurra
meningslöst