Omgång 46: Västerås IK - HV71

+1

Varför tog man inte målvakten!??

Fan…

Idag är det ingen bra insats, alls. Kände mig rätt lugn efter förra torsken, tyckte vi ändå gjorde mycket bra.
Idag är det katastrof rakt igenom.

En minut kvar. Fy fan.

Ska vi verkligen råna dom på matchen…

Nu är vi inne i en svacka igen. Känns som att hv borde gå tillbaka till grunderna. Börja med å sätt in Powell i första pp. FAN!

Vem skulle du själv säga bär det yttersta ansvaret för herrarnas sportsliga resultat?

Verkligen.
Några kommer säkert se det som att vi är ett stolpskott från poäng, men detta är fan inte acceptabelt nånstans.

Pinsamt av samtliga på banan, utom möjligtvis Andrea.

Ett nytt fiasko av stora starka HV…uppträdde som en kattunge

SKÄMMES TAMIGFAN!

Delas det ut ledighet till truppen i morgon blir jag galen. Utgår ifrån intervallträning i minimum 4h.

Patetiskt, fiasko, förnedrande, Hults spelidee fortsätter dominera

De är lediga imorgon

Kan hjälpa JP med de 5 stjärnorna, ge busschauffören samtliga.

Darrigt målvaktsspel och uddlös offensiv de senaste matcherna. Ingen bra kombo.

Nu måste Tommy sluta mixtra med laget. Gå tillbaka till det som funkat. Och sen är det bara att hoppas Ytterell, Önerud, Ullström och Kelleher är tillbaka så snart som möjligt.

Västerås är alltså överlägsna Hv.
De är större, starkare, kaxigare, bättre, smartare och jämnare över hela banan.

Skrämmer inte det nån mer än mig?

Lakers har ju värvat ny målvakt, lösningen kan mycket väl heta Adam Åhman.

Ja, det KAN inte bli sämre.

Spela konskevet med tre kedjor tills Kelleher, Önerud och Ullström är tillbaka? Kanske det är lösningen? Har ju iaf sett bättre ut, både mot Mora och Västerås när vi gått ner på folk…

För just nu syns inte vår fjärdekedja mer än när de är inne på mål. Bakåt.

Nu måste man fan markera att det inte håller för dessa bekväma spelare att spela 20min av 60!
Hult kanske ska ta ton och markera.

Man blir vansinnig över dessa nonchalanta spelare som börjar ta i först när det återstår en period. Vart fan är denna tävlingsinstinkt och vinnarskallarna. Jag kokar över när man ser detta. Match efter match så kommer man ut som ett pojklag och det får fortgå.
Fy fan att man inte lyckas få bort det med så erfarenhet på tränarbänken. Obegripligt!

Tommy säger att man visar en enorm karaktär i sista! Det ska plockas fram så fort pucken släpps! Ställ för fan krav på spelarna.