Omgång 6: Frölunda HC - HV71

Dags att agera nu!! något måste förädras. Det här är förjävligt

Det är inte bara Dahlen, Stillmans lagbygge och scouting har varit kriminellt dåligt, det saknas rollspelare i laget.
Man visste ju inför säsongen att HV skulle vara grymt beroende av legoknektarnas prestation och hittils så har alla varit helt anonyma.
Jag sa det innan säsongen och säger det igen, detta är den svagaste truppen HV har haft på många år men det är ingen ursäkt till detta mediokra resultat, absolut inte.
Det känns som om HV sänkte sin målsättning från guld till semi när man valde att behålla Stillman och Dahlen, man gav upp redan innan säsongen började.

3-0 Frölunda. Wesslau åker ut, Gunnarsson in. KÄMPA HV VÄND DETTA!

Nu kan väl inte ens dekman och sir Ward tycka att Dahlén är rätt tränare för HV71. Det är totalt fritt fall i den här klubben just nu

vad sa Dahlen innan matchen ? ysh Hv är fan rekord dåliga i år alltså

Va fan nu då blev försenad pga. "Ätning "
Kommer ner för att kolla matchen och va är det jag får se 3-0 usch detta kan aldrig gå att rädda :frowning:

0-3. Dahlen gör vad han kan nu i matchen.
Time-out och målvaktsbyte…

Fan vad man saknar Davidsson nu.
Kom igen!

Sämsta starten så länge jag har varit hvsupporter. Det här slutar åt helvete!

Alla tittar på pucken…ALLA. :unamused:

Under all kritik - som vanligt. Det är jävligt uppenbart att någonting är på tok i HV71.

HV71 - WHERE IS THE PASSION?

10 min och inte ett skott på mål men 3-0 i baken.Ja blir en kul kväll igen :open_mouth: .Förlust idag så vill jag se förändring.

Att det har sett bra ut hittills, förutom mot Örebro, det var enda plumpen…visst, på pappret ser siffrorna i övriga matcher ok ut, men att han har varit nöjd med spelet är ju rätt skrämmande faktiskt.

Bland det sämsta HV71 jag någonsin har sett. Nej, inte bland det sämsta. DET sämsta! Vidrigt att se.

Upp till bevis för ledningen nu de kommande dagarna. Vill man visa att man är en toppklubb ska mna kunna agera när det behövs

Stängde av TVn efter att ha sett laguppställningen. Om inget annat är den en tydlig signal om att det är kaos i HV just nu. Känns som att Dahlen skrivit spelarnas namn på lappar, blandat dem och kastat ut på bordet och ser var de hamnar…Jag tycker otroligt synd om Dahlen nu men nu måste faktiskt något göras. Det här är för dåligt.

Du är en riktig lipsill Pawhlen…

Var precis i skandinavium! Köpt biljett när de äntligen kommer till Göteborg. Gick hem efter 10 minuter då jag skäms som jag aldrig skämts förut

Nu gäller det att repetera de vanliga mantrana:

*Ulf Dahlén är en bra coach, vi vinner ingenting på att släppa honom, det är spelarna som spelar - inte Uffe

*Det är ingen kris, det har bara gått 6 omgångar. Snart vänder det, Otur …

*Jag är forumets gnälligaste och det sprider bara dålig stämning att kritisera - allt är bra … det löser sig … låtsas som det regnar …

PS Alla bara tittar på pucken och glömmer titta på spelarna , har Ulf Dahlen sagt nåt om det sen förra matchen tro ?
Själv tror jag inte han sagt ett skit om det utan bara det gamla vanliga, “det är bara och köra på”

För att jag påpekar vilka problem klubben har just nu

Sura pengar att slänga i sjön :angry: